Gå til innhold

Sitter her aleeeeeinnneee og drikker vin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:DDD

Greit nok, men burde jeg kanskje plage naboen i steden? hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og jeg sitter helt alene og drikker øl. Skål da:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Og jeg sitter her alene og drikker isvann!

Skrevet

jeg har isvann også siklis!

Skål, Prekæs!

Det er jo litt kos da, men hadde jo vært kjekt med selskap...

Gjest Siklerotte
Skrevet

Isvann er det beste som fins! Er så godt... Men nå er det snart tomt og jeg orker ikke å reise meg for å hente mer. Dessuten synes jeg det er veeeeldig deilig å være helt alene, selskap vil jeg ikke ha!

Skrevet

Og jeg sitter her og ser på Veslefrikk med fela sammen med jenta mi=) Morsomt!!

Skrevet

hehe. Cherry Coke.

Siklerotte

itsje av meg engang? *se sur ut* isvann er godt ja, og glasset mitt er tomt også. har ikke sånn søtt kjøleskap med isdispenser og synes det er så pes å ta ut isbiter av frysern! *lol*

Gjest Siklerotte
Skrevet

DET har jeg - isbit dispenser. Ellers hadde jeg jo dødd, jeg elsker isbiter. Fins ingenting deiligere. Vin er heller ikke å forrakte, men jeg tør ikke drikke det - så da må det bli isbiter og vann... Namnamnam.... Hadde heller aldri orket å ta ut isbiter fra frysen. Så tungvint. Må du få gjort noe med. Slike slitsomme ting som krever masse er ikke verdt det. Hadde jeg fått besøk av deg hadde jeg jo ikke vært alene lenger, og det hadde jo vært kjipt da=p

Skrevet

Skål jenter :-) deilig med et glass rødvin eller tre heeeeeelt alene :-))

Skrevet

Plage naboer er jo alltid gøy *fnis*........

Foreløpig er det cider i glasset her, men snart mat og vin her og.......................heeerlig! :o)

og ja, holdt jo på å glemme det..Hei, skål!! :o)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som sitter aleeeeinnne å drikker vin! *ler*

Sikle

ja, jeg må ha det men det er ikke plass i nåværende kjøkken desverre. Neste kjøkken skal tegnes rundt kjøleskapet mitt! hehe. Sånn gedigent, med vinskap og ørten hyller, og frysebokser osv osv.. og seff isdispenser og vanndispenser!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, stakkars deg. Tror ikke jeg hadde overlevd uten isdispenser og vanndispenser altså... Jeg har et stort kjøleskap, men det er egentlig aldri fullt da, får være måte på hvor mye mat et menneske skal klare å spise. Det viktigste er ikke at jeg har mat heller, sålenge jeg har isbitene mine. Knuste isbiter er best.

Skrevet

Sitter også aleine og koser meg med rødvin...i tillegg har jeg ost og kjeks;)

Positivt at vi kan kose oss selv om vi er alene hjemme, hehe;)

Skrevet

Sitter også alene, med isvann og sjokolade.. Hadde jeg hatt rødvin, hadde jeg definitivt tatt et glass..og har egentlig lyst på en god kopp kaffe, men gidder ikke ordne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...