Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Har hatt "rier" av og på i 3 dager nå. Vonde kynnere er det vel, kommer regelmessig og gjør vondt sånn som de første riene (vondere enn masrier), men de dabber av igjen hele tiden. Er 37+ 0 på mandag, så det hadde ikke gjort noe om frøkna hadde kommet nå akkurat, men jeg ser helst at det enten skjer på ordentlig eller at disse tullevondtene kan holde seg borte. Gjør det ikke akkurat så veeeeldig mye bedre at samboer skal være borte hele neste uke, hadde jo vært typisk om hun skulle komme akkurat da. Flere som har holdt på sånn her? og varte det lenge? Hadde masrier i en mnd når jeg gikk med eldste snuppa, men det var ikke så vondt som dette
It's all about me Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Fankern, er du så langt allerede, tiden går jo rasende fort. Har på følesen at dette er starten jeg, at hun er ute før samboeren din skal reise bort, og hvis jeg tar feil så hold han hjemme. Lykke til ) Klem fra hun anti-Rælingen (har bare byttet nick) he he.
~sjiraff~ Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg trodde vel at fødselen min startet hver dag i flere uker. Det betyr vel bare at kroppen jobber og du modnes. Da går fødselen kjappere ) Fødselslengden min (fra første rie til slutt) ble mer enn halvert på andremann.
prekæs Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Hallo. Jeg har spådd at du går to uker over tiden. Nå også klarsynt;)
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Haha fru anti tror neppe hun kommer så fort, lille frøken terror vil nok plage mamman sin lenger enn det tenker jeg.. Huff, jeg orker bare ikke gå sånn her i en mnd stakkars samboeren min får jo gjennomgå skikkelig om dagen hehe, bare vondter og sutring hos frua her. Og prekæs, den kan du GLEMME! Om hun ikke har kommet til termin så trykker jeg henne ut på trass hehe
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 jammen huff da. det hørtes slitsomt ut.... har du prøvd å ta paracett, så kanskje du slipper unna de vondeste. at det roer seg litt før de ordentlig riene virkelig kommer. men du, tørr du virkelig å sende bort samboeren din en hel uke nå??? tøff du;)
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Ja det er grusomt irriterende, kjenner at frøkna borrer seg nedover også,, stikker noe så inn i H*****E hehe.. Har tatt paracet, men tørr ikke drive å ta det hele tiden heller.. Tørr jo eeeeegentlig ikke det da :-S men han har vært så heldig å komme videre i NM og da har jeg liksom ikke hjerte til å nekte han å dra. Om fødselen skulle sette i gang så tar jeg bare med meg mamma også får han komme hjem så fort som mulig
FrøkenSprøken Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Du kunne jo ha bedt jordmora om å sjekke åpninga på deg da? Da vil du jo finne ut om vondtene gjør noe for seg, eller om de bare er plagsomme? Gøy at kjæresten din har gått videre, da! Hva er det han holder på med? Lykke til:)
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Skal til henne nå neste uke så jeg tenkte jeg skulle spørre om det da egentlig så vil jeg ikke vite det, for jeg kommer til å bli så utrolig sur om dette fortsetter uten å ha noe nytte for seg hehe.. Det er i grafisk design (yrkes nm) Jo takk du også foresten (leste tråden din om spiralen)
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 hva har han gått videre i? *nysgjerrig* jeg ble bedt ( fra sykehuset) om å ta opptil 8 paracet i døgnet for å roe ned mine kynnere i uke 32. var inne til sjekk og hadde utslag på ctgen.. hvis du føler deg noe tryggere med det. kjedelig å være heeelt utslitt når fødselen begynner ( du er sikkert ganske sliten allerede). OG det stopper jo ikke de ordentlige riene.... så det trenger du ikke være redd for.
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 OI, 8 om dagen? da er det kanskje trygt at jeg har tatt en liten en da hehe Synes bare det er litt ekkelt å ta sånt når jeg MÅ ha kvalmestillende i tillegg.
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #12 Skrevet 11. oktober 2008 ja jeg tok det ikke sammen med kvalmestillende eller noe annet da, men hvis det ikke står noe i pakkningsvedlegget til de kvalmestillende om at de ikke kan taes med paracet så tror jeg det er trygt altså... hvertfall deilig for deg hvis du slipper å ha det sånn heeeele døgnet. kan jo evt bare ta det om kveldn og natten. men som sagt hun sa 8 i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå