Gå til innhold

Kan du anbefale en "fin" restaurant i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal slå til skikkelig neste helg, men hvilken restaurant skal vi velge? Søker god service, god mat og pene omgivelser.. Er stort sett altetende, men ikke spesielt begeistret for sushi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bagatell

Skrevet

Lemongrass! Se på hjemmersiden deres. Karibisk mat, nydelig mat og der er veldig vakkert der. Mye farger =)

Skrevet

Dinner har vært min favoritt i mange år. Er en kinesisk restaurant med fantastisk service, fine lokaler og ikke minst nydelig mat. Milevis unne kinarestauranter som "chinatown", "mr Hong" osv

Gjest Siklerotte
Skrevet

Fin og fin - den er helt grei, og jeg synes det er bra der - Smak av Oro. Prisene er også ikke særlig høye.

Skrevet

Bølgen og moi, enten på hennie onstad, eller i byen. Superbra mat og service!!

Skrevet

Det er veldig liten meny på Bagatelle, men det er kanskje vanlig?

Må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønte menyen til Oro. Er det sånn at hver smak er en rett? Også kan du velge hvor mange retter du vil ha? (og den er nok mer en fin nok for oss:)

Dinner og Lemongrass så ut som de hadde nydelig mat i hvertfall!

Takk for tips!

Skrevet

Dinner har utrolig bra mat hvis man liker litt eksotisk. Ellers har Klosteret en helt rå atmosfære som egentlig bare må oppleves:)

Skrevet

Har nesten lyst til å "overtale" deg til å gå på Dinner, for det er så bra der:) Kjenner jeg blir sulten bare av å tenke på det. Havner dere der så anbefaler jeg "Hot Pot" litt mindre enn middels sterk (ellers blir den veldig sterk) som hovedrett:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

På en måte, ja.

Ellers er Nodee det samme som Dinner - samme eiere.

Bagatelle er ikke så bra - spør du meg i hvert fall da.

Ellers;

Statholdergaarden - det er jo et gammeldags preg...

Julius Fritzner

Kommer ikke på flere...

Skrevet

Flere som anbefaler Dinner ser jeg. Kanskje vi skal satse på den da...

Skrevet

Restaurant Eik! Har alltid hatt lyst til å spise der... Og skal en gang! :o)

Skrevet

Du må gå på Lemongrass! Fantastisk atmosfære, god service og så serverer de ikke kjedelig mat som biff med fløtegratinerte poteter. Har spsit hummer med gresskarsaus og kylling med kokossaus og cashewnøtter der og det anbefales=)

Skrevet

Spørs litt hva du er ute etter. Maten er veldig bra, men ellers er dinner litt slitent syns jeg da.....

Skrevet

Bare husk å bestille bord snart... kan være vanskelig å få bord på bra restauranter i oslo....

Kan forresten anbefale nr.15 (ligger i skovveien 15 på frogner) på det varmeste :)

-z

Skrevet

Mine favoritter: Dinner eller Nodee dersom du liker orientalsk mat med litt "sting" i. Kan ikke huske at det er så "slitent" på Dinner som de sier over her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...