Min lille goggutt Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 http://www.missmolly.dk/style-faviana-6113.htm
Zitro Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Litt vel åpen i ryggen kanskje? Men fin kjole da... Men synes passer best til sommerbruk og ikke nå utover vinteren.
skorpionfruen Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Fin men i et bryllup ville jeg nok gjerne at den var litt høyere i ryggen. Ellers likte jeg snitt og farge.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Hadde ikke brukt en sån utringet kjole(spesiellt ryggen) i et bryllup. Julebord er ok, men det skal være en annen standard i bryllup
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 jeg tenker at du har dårlig smak etter å ha sett alternativene til kjoler du har lagt ut her, eller at du er totalt misunnelig på bruden og vil stjele all oppmerksomheten hennes ved å være totalt trashy.
Kamomille Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Altfor utringet i ryggen etter min mening. Det passer seg ikke helt i et bryllup...
cherry coke Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Ville ikke brukt den i et bryllup..eller noen sinne.. Synes at man skal være litt elegant og klassisk i bryllup. Men jeg burde kanskje ikke uttale meg, siden jeg er ganske streng på slikt=)
jordbærsjokolade Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg tenker det at i et bryllup så skal man snakke om kjolen til bruden, ikke om hvor bar rygg en av gjestene har. Jeg syntes du stjeler litt av oppmerksonheten til bruden jeg, og det vil du vel ikke gjøre på hennes dag?
mamman til to gutter Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Syns ikke man skal ha utringning til navlen i bryllup, faktisk syns jeg aldri man skal ha utringning til navlen uansett anledning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå