Gå til innhold

Åhh nå er snuppa mi så herlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter hjemme småsyk og hun har funnet ut at hun må ta vare på mammaen sin. Hun har hentet et glass vann, og gitt meg brusglasset sitt. Så lurte hun på om eg trengte en brødskive...!! Lurer på om hun faktisk hadde fått til det :) Hun er 4 år da, så så mye anvar skal hun ikke få, men søt der hun prøver å skal fikse for mammaen sin. Kom å strøk meg over kinnet og bedyret at HUN skulle da vel passe på meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... så søt!

eldste her i gården har funnet ut at det å smøre mat til oss er veldig morro! så når vi innimellom faktisk har oppskåret brød så klarer han det fint han! så stolt da!

Skrevet

Ja nå har hun laget seng til meg på gulvet. Hentet pledd, puter og delt ut restene av lørdagsgodteret sitt. Skulle tro jeg var kjempesyk. Så sier hun: jeg skal ta vare på deg verdens goeste mamma. *smelt* Det som er synd er at det blir senkveld på henne i kveld. Hun fikk sove 1 1/2 time i dag og da blir det nesten natt før hun blir trøtt igjen. Får vente en liten halvtime før vi tar kveldsstellet og håper det blir kveld likevel :)

Skrevet

så søt hun er :)

sånn var snuppa med meg denne uka da jeg lå syk (etter at snuppa hadde smittet meg. hehe) hun dullet og snullet og gjorde slik jeg gjorde meg henne dagen før for å vise at hun også kunne gjøre meg frisk igjen :) så søt når hun syns hun er så stor som skyller kluten i kjøkkenvasken for å ha på panna mi og gir meg kjeks og sier jeg må drikke farris for det er bra for magen min :) føler seg nok veldig voksen.

vi får nyte det mens vi kan. hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...