Zitro Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Veit hva vanlig ull er og vanlig flecce er... Men hva ullflecce er aner jeg ikke.... Burde gutten min på 3 kanskje ha det i barnehagen??
Sjokoladekaka Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Eg er ikkje heilt sikker på kva flecce er, men veit kva fleece er;) Ullfleece er godt alternativ til tynn ullskjorte og tjukk ullgensar. Den er ein mellomting i tjukkelse, men varmar godt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 fleece som er laget av ull istedenfor syntetiske materialer. Det er ullfleece. Det er veldig kjekt i barnehage, samt at det ikke smelter eller tar fyr på 1-2-3 som vanlig syntetisk fleece gjør.
Zitro Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2008 Oki! Tusen takk :-) Hørtes praktisk ut ja, skal tenke å å invistere i en sånn jakke og bukse til guttungen da.
Kamomille Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 fleece laget av ull. Mye bedre enn fleece laget av syntetiske materialer - men selvfølgelig noe dyrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå