Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle damer!=) jeg er ny her, og vil gjerne være med å delta i debattene=) har lenge vært "gjest" og sniklest innlegg.. men nå har jeg sluttet på p-piller og håper på å bli gravid så fort som mulig! sikkert ikke alene om det!?:) mange råd og tips ser jeg, men blir litt stressa av det, så får bare ta det som det kommer og satse på det klaffer om ikke så lenge! skal ha ikm i uke 43, men tviler på at det har skjedd noe allerede da. hehe. hadde siste mens 27.09.. tar vel litt tid før kroppen blir i normal etter p-piller.. men mamma sa ho ble gravid med en gang, så er jo lov å håpe!

men da håper jeg på å være litt aktiv her fremover!!:) vi snakkes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og velkommen her:)

håper tiden din her blir kort.. hehe..

hehe nei ikkje alene om å ville bli gravid med en gang:)

har og ikm i uke 43.. kjempe spennende..

håper du har fra moren din å bli gravid for da..:)

masse lykke til iallefall:)

Skrevet

tusen takk! blir spennende å høre hvordan det går med deg også da! :) lykke til!!

Skrevet

Heisa,

og velkommen ;-)

Har ei jente på 3 1/2 år, og jeg ble gravid med henne 2uker etter p-pille slutt.

Har hatt hormonspiral i 3 1/2 år og denne gangen har det tatt noen mnd.... Litt sykluskrøll og sånt. Så venter Røde Fare i morgen egentlig, får se om hun kommer på besøk... Håper ikke det ;-)

Skrevet

oi, 2 uker allerede ja!=) godt å høre noen sånne historier også! blir ikke akkurat kjempefornøyd av å høre "nei du må nok regne med at det kan ta en del måneder og kanskje et år...." hehe.. krysser fingrer og tær og alt som er:) lykke til du også:) jeg aner i grunn ikke når jeg har eggløsning, har ikke tatt noen tester på det.. men når jeg har gått på piller har jeg brukt sånn 28-brett og hatt regelmessig mens.. så skal visst være normalt å ha el 12-16 dager før neste forventet mens.. så bare å stå på=) hehe.

Skrevet

Hei!!! Får håpe du ikke blir her så lenge da!!! ;-) Lykke til!!!

Skrevet

Hei! Er ny her jeg også (87-modell), og som deg så håper jeg å bli gravid sånn at det passer med studiene! Men tror nok jeg er litt sein med akkurat det, siden jeg sluttet på pillen denne uken:p Men er da lov å håpe!;)

Skrevet

ja vi må da få lov å håpe!;) det blir utrolig spennende fremover hvertfall=) jeg gleder meg så utrolig masse til jeg får se en positiv graviditetstest!! jeg har heldigvis fast jobb, så trenger ikke tenke på akkurat det.. får håpe det skjer fort med dere også!:) lykke til!

Skrevet

Hehe, nå har jeg lest så mange innlegg at jeg begynner å blande!;p JEG er vertfall student på siste året og synes det ville vært topp å fått et barn mellom studieårene;)

Lykke til, ja!

Skrevet

Heisann!:)

Jeg er også ny her. Vi har prøvd i en måned, og denne gangen funket det ikke.. så nå er vi i gang igjen:) Hehe.. Jeg gikk også på p-piller. Fikk seks dagers forsinket mens denne gangen. Håper det går nå denne gangen, for jeg er fryktelig utålmodig;) I tillegg vil jeg at det skal klaffe med studiene. Jeg studerer nå, og har ett år til etter dette.

Forresten er jeg 87-modell.

Skrevet

Jeg har også tenkt å ta et år til på skolen etter det året her, for å få litt mer muligheter i arbeidslivet, men er i det minste ferdig med en bachelor til våren da... Leser så mye forskjellig, både om de som har blitt gravide så og si med en gang, og de som må vente lenge, så er skikkelig spent på hvordan det her vil gå! Men jeg er av den typen som regner med at det selvfølgelig vil gå gå fort med MEG;p Så kan fort ende opp med å bli skuffet..;) Hehe..

Skrevet

Hei hei!

Velkommen hit! Jeg er også ganske nye her, og gjorde som deg, sluttet med pillene i slutten av september. Veldig spennende!

Har altså IKM i uke 43 selvom jeg ikke er helt sikker på om el har vært eller kommer. Men har hatt veeeeldig såre brystvorter fra dag 15 og har det enda (dag 18) Noen av dere andre som har sluttet på pillene som har det sånn? Tenkte kanskje det er en "bivirkning" av å slutte på pillene...eller er det el jeg kjenner? Har ingen stikking i eggstokkene eller noe.. Har noen erfaring rundt dette?

Skrevet

Babylove123.

Jeg sluttet med p-pillene i begynnelsen av September og jeg fikk også ganske såre brystvorter etterhvert. Gjorde vondt når jeg dusjet osv. Jeg trodde jo da selvfølgelig at dette var et symptom på at jeg var gravid, men neida. :( Den såre følelsen forsvant i det TR kom, så jeg tror desverre at det skyldes p-pilleslutt. :/ Men vet jo ikke.

Skrevet

Er ikke komt så langt enda at de er blitt såre, men viss det kommer så vet jeg vertfall at jeg ikke nødvendigvis skal ta det som et tegn på graviditet;) Men jeg sluttet på pillen da det var to stk igjen på brettet, var det dumt tror dere? Har det noe å si? EL kan vel gjerne være når som helst da... Litt dumt om det er nå når jeg har bortf.blødning...:P

Skrevet

Hei allesammen!

Velkommen! Jeg er også ganske ny her inne:-) Er i min 4pp nå og har El nå. Men desverre er ikke mannen min hjemme denne uken:-s Blir litt vanskelig denne månden da. Jeg kjente mange symtomer da jeg sluttet på pillen. Ømme brystvorter, stikking rundt eggstokker og livmor (eller det var i det området) Jeg trodde jeg var blitt gravid, men den gang ei. Nå førsten er symtomene gitt seg. De sier at mensen forandrer seg med alderen og at man derfor ikke kjenner igjen sine egene El og mens symtomer. Det er i allefall noe jeg kjenner meg igjen i.

Trappetrollet: Jeg tror ikke det gjør noe om du sluttet da det var 2 stk. igjen på brettet. Var det 28dagers tbl. gjør det i allefall ikke noe. Jeg begynte med å telle El ut fra etter jeg fikk min første TR. Jeg hadde 28 dagers syklus på pillen og telte derfor det samme uten. Så jeg har El rundt dag 12.

Jeg har nå gått til innkjøp av en PFC. En som måler tempratur og forteller når du har El. Jeg har kun brukt den i 2 uker nå, men den gir meg El. rundt samme tid som i mine kalkuleringer.

Vi får håpe at vi allesammen snart kommer i "uløkka";o)) Sender litt "fruktbarhetsstøv" på dere allesammen:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...