Gå til innhold

Tips til mat oo aktiviteter til sjørøverselskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har invitert 7 gutter til sjørøverselskap til gutten min fyller 4 år. Noen som har tips til hva slag mat som passer og aktiviteter? Regner med skattejakt er et must, men hva annet kan vi finne på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde sjørøverfest da gutten fylte 4. Alle hadde kledd seg ut, vi serverte piratkake, hadde skattejakt (med skatt som var gullpenger mm), serverte også piratpølser etterhvert. Ellers gikk leiken helt av seg selv, de var skikkelig i rolle :-)

Skrevet

Må du gjøre så mye da?? Min er faring er at de leker veldig fint sel uten at de voksne trenger å blande seg så mye inn.

Vi hadde pølsespising, gaveåpning, frilek, kakespising, skattejakt. Dessuten måtte de "gå planken" (ned i et plaskebasseng) men det var midt på sommeren da.....

Skrevet

Tegn en sjørøver på et stort ark og ha en konkurranse der ungene skal feste på barten/hatten/ sverdet..... med bind for øynene.

Jeg laget hjemmelaget pizza bare og bakte sjokolade-sjørøverskute kake =)) hadde muffins og gele i tillegg og skattejakt, der de fant en kiste full av godterier.....

Ellers lekte de godt og jeg synes det er minst like greit...

Skrevet

Skattejakt er jo et must, sjørøverskip-kake også, antar jeg.

Når de er så små pleier de å leke best selv.

Skrevet

Takk for svar!:) Nå er det ikke slik at jeg har tenkt å underholde dem hele tiden, men det kan jo være greit at det skjer noe hvertfall. Men da blir det skattejakt og sjørøverskipkake. Men hvordan lages piratpølser??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...