Zitro Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Gubben er å guttetur i helga og jeg hadde bestemt meg for å lage meg en skikkelig deilig middag i dag som bare jeg liker! Men etter å ha blitt vekket kl 06.00 av ungene, vært på lekeplassen fra 09.00 til 12.00. Kjempet meg igjennom matvarebutikken med 2 unger også være i bursdag med eldstegutten så har jeg nå - helt utslitt kastet en ferdig pizza i ovnen... he, he...
tante grusom master of law Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Sånn blir det alltid når jeg er alene også. Har alltid storslåtte planer, men de følges ikke opp, hehe
Zitro Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2008 He, he... ja, bra det ikke bare er meg... :-)
skorpionfruen Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Ja huff den kjenner jeg igjen. Og dersom jeg greier å lage maten min så smaker den aldri så godt der jeg sitter alene og spiser den
Zitro Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2008 Ja det er også sant... hadde liksom også planlagt å kose meg med vin og greier - men hvor kult er det å sitte i sofaen alene å drikke vin da??? He, he... så da blir det nok et glass brus til pizzaen når den er ferdig isteden ja.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 kan da vel være koselig med et glass vin alene vel?!
neekap Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 å sitte i sofaen alene og drikke vin er da bare deilig en gang iblant :-) er alene ikveld, snuppa er akkurat lagt, så nå er det frem med 3-litern og krølle seg sammen i sofaen med en maratonvisning av sex og singelliv :-)
Zitro Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2008 Gidder ikke knerte ei hel flaske for å ta ett glass... kan nok strekke meg til en rusbrus hvis jeg finner noen i kjøleskapet... hvis mannen satte igjen noen da. Tror han tok med seg det meste han fant av både øl og rusbrus før han dro på hytteturen... :-)
mamman til to gutter Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg pleier å spise reker når jeg har den planen:-) Det spiser ikke samboeren og det tar ikke lang tid å lage. Dessuten er det veldig godt med en eplesider til og da trenger jeg ikke å åpne en hel vinflaske til bare meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå