Gå til innhold

He, he... så feil kunne jeg ta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben er å guttetur i helga og jeg hadde bestemt meg for å lage meg en skikkelig deilig middag i dag som bare jeg liker!

Men etter å ha blitt vekket kl 06.00 av ungene, vært på lekeplassen fra 09.00 til 12.00. Kjempet meg igjennom matvarebutikken med 2 unger også være i bursdag med eldstegutten så har jeg nå - helt utslitt kastet en ferdig pizza i ovnen... he, he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn blir det alltid når jeg er alene også. Har alltid storslåtte planer, men de følges ikke opp, hehe

Skrevet

He, he... ja, bra det ikke bare er meg... :-)

Skrevet

Ja huff den kjenner jeg igjen. Og dersom jeg greier å lage maten min så smaker den aldri så godt der jeg sitter alene og spiser den :)

Skrevet

Ja det er også sant... hadde liksom også planlagt å kose meg med vin og greier - men hvor kult er det å sitte i sofaen alene å drikke vin da???

He, he... så da blir det nok et glass brus til pizzaen når den er ferdig isteden ja.

Skrevet

kan da vel være koselig med et glass vin alene vel?! :o

Skrevet

å sitte i sofaen alene og drikke vin er da bare deilig en gang iblant :-) er alene ikveld, snuppa er akkurat lagt, så nå er det frem med 3-litern og krølle seg sammen i sofaen med en maratonvisning av sex og singelliv :-)

Skrevet

Gidder ikke knerte ei hel flaske for å ta ett glass... kan nok strekke meg til en rusbrus hvis jeg finner noen i kjøleskapet... hvis mannen satte igjen noen da. Tror han tok med seg det meste han fant av både øl og rusbrus før han dro på hytteturen... :-)

Skrevet

Jeg pleier å spise reker når jeg har den planen:-) Det spiser ikke samboeren og det tar ikke lang tid å lage. Dessuten er det veldig godt med en eplesider til og da trenger jeg ikke å åpne en hel vinflaske til bare meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...