Gå til innhold

Hvilken søskenvogn har dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har tfk

Den er dyr, men helt fantastisk god å trille. Har hatt mykbag til minsten mens søstra satt i pose ved siden av. Den er ganske smal og går dermed inn alle standarddører på 80 cm. Håndtaket kan tiltes og det er håndbrems på den.

Den har 4 hjul - to forran som sitter litt tett og to bak som sitter bredt. det gjør den veldig stabil.

En stor fordel er at den "knekkes" i tre når den legges sammen - og ikke i to som de aller fleste tvillingvogner. det gjør at den tar veldig lite plass sammenlagt. Tar faktisk mindre plass en en simo kombi enkeltvogn!

Skrevet

http://www.pegperego.com/page.php?sid=63dce224c32c64d2faf04b621d2c31dc&pageid=UJVNL001&idf=05&idp=0000000164&cl=N

God å trille, men litt tung, vanskelig å komme til den greia under hvor du legge ting ( hva heter nå det) Veldig smal, som en vanlig vogn, men en del lenger. Ikke så grei å legge sammen, for du må ta av begge sittedelene for så å slå sammen understellet. Plass til bag ja, både brio sin hardbag, den som følger med brio kombi og vanlig mykbag. Har ikke prøvd andre hardbager i den

Skrevet

Carena double swing.

http://www.barnevognguiden.no/carena/carena-double-swing.html

Har ikke prøvd den særlig enda, siden minsten ikke er født...

men, det som var veldig viktig for meg var at de to sittedelene er separate slik at storebror kan sitte fremovervendt mens minsten i bag er vendt mot meg/den som triller.

To svingbare forhjul gjør den veldig lett å manøvrere.

Også synes jeg det er en fordel med separate kalesjer.

Smal, men allikevel god plass

Hardbag

Kjempelett, og blir knøttliten når den slås sammen. Vi har ikke stasj.vogn og har enda god plass i bagasjerommet til både vogn og bagger eller handleposer! (også er det lett for muskelløse mor å løfte den inn og ut av bilen).

Billig er den også :-)

Skrevet

Det var den jeg i utgangspunktet hadde tenkt å kjøpe. Men: den har jo ikke lufthjul, det vil vel si at den et et helvete å tille om man ikke triller inne på et kjøpesenter? (Har en carenaeasy, og det er det verste vogna jeg har vært borti)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...