dona Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Er gravid for første gang. Lurer på når man bør ta kontakt med fastlegen? Er nå 5 uker og 2 dager på vei.
Snuppa med Nutta i magen. Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Hei dona, Jeg jobber i et yrke som er aktivt og risikofylt så jeg kontaktet lege med en gang jeg viste at jeg var gravid for å få råd hvordan jeg skulle forholde meg i forhold til jobben. Har fått min første time på helsestasjonen i uke 11 og tror det er nokså normalt å oppsøke lege rundt denne perioden.
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Hei dona. Jeg kontaktet legen da jeg var 5+2 på vei. For det er ikke slik at man får time med en gang, sånn som ved vanlig legetime for halsbetenelse ol. De spurte meg når siste mens var og ut i fra det fikk jeg time når jeg er i uke 9. 4 uker etter jeg ringte. Så du kan ringe de nå om du vil det. Muligheten for å få en time som passer deg ifht jobbing og annet er større nå som timen blir så langt frem i tid Håper dette hjalp noe
♥lurelure♥ Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Så fort som mulig! For å få sendt inn søknad om fødeplass i oslo. Legen min ba meg komme innom så fort som mulig så hun fikk sendt inn skjemaet med en gang. Koselig lege jeg har:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå