Stinamedgogutten=) Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Det er så utrolig mye fint på den siden....og er så mye jeg vil ha. Er det noen her som har handlet der. hvordan var det med toll og frakt osv?? og hvordan er størrelsene?små el store?er klærene like fine som på siden?
Martee :) Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 åååh, jeg var innpå den sider for leenge siden, og jeg fant så mye fint :DD Men da jeg skulle betale ble jeg så usikker på dette jeg også ,så jeg torte ikke å bestille :/
Kamomille Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Generelt er det alltid toll og moms på klær nå verdien er over 200 kr
Stinamedgogutten=) Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2008 jeg vet at det er toll på ting fra utlandet.men lurer på hvor mye du må betale ekstra.gidder ikke bestille å så får jeg en svær regning=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 hva du må betale kommer jo ann på hvor mye du har kjøpt for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå