Gå til innhold

Ømme/stive hender om natta spesielt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som at jeg er skikkelig støl i hendene, spesielt om natten. Så vidt jeg klarer å bruke hendene. Enda et gravidsymptom eller.?

Har egentlig ikke noe særlig m vann i kroppen tror jeg, men måtte krype til korset og ta av meg gifteringen her om dagen da jeg bakte, for så vidt jeg fikk den av, så turte ikke å ta den på igjen.. Har nok blitt litt større i fingrene. Kanskje d har noe med at hendene er så stive?.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn! Har regnet med at det bare er et graviditetssymptom helt på slutten så jeg har ikke giddet å henge meg opp i det. Jeg har ikke bare ømme/vonde fingre om morgenen, men for meg varer det hele døgnet. De siste ukene har jeg fått vann i kroppen og så det har vel noe med det å gjøre regner jeg med ja!

Skrevet

Det kommer av vann i kroppen. Tror det heter carpal tunnel syndrome. Det gaar visst gradvis over etter foedselen.

Skrevet

jeg har det også sånn nå på slutten. det er helt normalt, så lenge du får følelsen tilbake i fingrene. det kommer av at det er trangere for blodgjennomstrømmingen i håndleddene (?) pluss at det er mye vann. husker ikke akkurat hva jm sa, men farlig er det ikke. plages du veldig kan det faktisk hjelpe å sove med håndleddsavstivere (ligner sånne beskyttere du bruker når du går på rulleskøyter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...