Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Kjennes ut som at jeg er skikkelig støl i hendene, spesielt om natten. Så vidt jeg klarer å bruke hendene. Enda et gravidsymptom eller.? Har egentlig ikke noe særlig m vann i kroppen tror jeg, men måtte krype til korset og ta av meg gifteringen her om dagen da jeg bakte, for så vidt jeg fikk den av, så turte ikke å ta den på igjen.. Har nok blitt litt større i fingrene. Kanskje d har noe med at hendene er så stive?.
husmus &2 Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har det også sånn! Har regnet med at det bare er et graviditetssymptom helt på slutten så jeg har ikke giddet å henge meg opp i det. Jeg har ikke bare ømme/vonde fingre om morgenen, men for meg varer det hele døgnet. De siste ukene har jeg fått vann i kroppen og så det har vel noe med det å gjøre regner jeg med ja!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Det kommer av vann i kroppen. Tror det heter carpal tunnel syndrome. Det gaar visst gradvis over etter foedselen.
mamarama og lille banan Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 jeg har det også sånn nå på slutten. det er helt normalt, så lenge du får følelsen tilbake i fingrene. det kommer av at det er trangere for blodgjennomstrømmingen i håndleddene (?) pluss at det er mye vann. husker ikke akkurat hva jm sa, men farlig er det ikke. plages du veldig kan det faktisk hjelpe å sove med håndleddsavstivere (ligner sånne beskyttere du bruker når du går på rulleskøyter).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå