stinky-monkey Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Fikk hentelapp (eller gavebevis som det stod på kortet) i posten i dag. Men det står at jeg må hente den på Lindex (også navnet på kjøpesenteret og adressen under). Må jeg hente den på akkurat den lindex butikken? Kan man ikke hente den i hvilken som helst lindex butikk? Dette er en plass ca 1 times kjøring unna her vi bor, og en plass vi aldri pleier å dra til. har liksom ingenting der å gjøre.. så vet ikke om jeg gidder hente pakken hvis jeg må helt dit.. Har dere andre fått en spesifikk lindex butikk dere måtte hente pakken på?
jinte1983 Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 ja, jeg tror alle får en spesifikk butikk de skal hente den i. dette er vel pga av at de skal vite at de har pakke til deg der, om det ikke spesifiserer kan det vel ende opp med at noen butikker er tomme, mens andre har flust...
stinky-monkey Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2008 Ja, skjønner jo at det er logisk egentlig.. skulle bare ønske at man kunne skrive hvilken butikk man ville hente den på når man fyller ut det skjemaet om å få sånn pakke.. sånn at man slipper å kjøre så langt bare for det..
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 heisann. jeg jobber på lindex selv, å kan informere om at det er ikke så viktig. trur det skal gå ganske bra at du drar på en annen butikk for å hente pakken. vi leverer inn den lappen du har med til libero så de får registrert hvor mange pakker butikken har levert ut. sånn at det gå helt fint mener jeg. jeg hadde værtfall ikke sendt deg tilbake uten pakke hvis jeg hadde det i butiken.. det skader ikke å høre. også kan du si at jeg har sakt at det er greit. trur poenget er i større byer som oslo å sånn at ikke allekommer på samme butikk for å hente pakker.
Popelko Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 og den pakken er ikke sååå bra at det er verdt en times kjøring, etter min mening hvert fall
stinky-monkey Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2008 Okei, men da skal jeg prøve det :-) Takk for svar :-) (nei, tenkte at pakken sikkert ikke var verdt en times kjøring dit og så en time tilbake.. bare for den..he, he )
Maya_1 Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Skjønner ikke cluet med å dele de ut på Lindex-butikker heller! Om det er vanskelig å sende i posten, hvorfor ikke samarbeide med en butikkkjede som finnes overalt, en matbutikk som selger Libero f.eks.
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 hva er adressen på å få sånn pakke da?:)hva får man da?
alvilde Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 ja jeg lurer også på hvor adr til sånn pakke er;) ?
stinky-monkey Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. oktober 2008 Sikkert inne på libero sin hjemmeside.. libero.no eller noe sånt. Husker ikke helt jeg. Er en hel evighet siden jeg fyllte ut sånt skjema. Om du fyller ut nå, så får du kanskje pakken innen påska 09 ;-) he, he.. Aner ikke hva som er inni heller.. har ikke hentet min enda.
desember_14 Skrevet 11. oktober 2008 #12 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg hentet pakken i en annen butikk en den som stod på hentelappen. Det gikk helt fint, fikk ingen spørsmål om det. Jeg har tidligere bodd i nærheten av den butikken som stod på hentelappen, og det kan hende det er derfor de har fått tak i den informasjonen. Problemet er bare at det er mange år og flere flyttinger siden...
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 12. oktober 2008 #13 Skrevet 12. oktober 2008 var å hentet lindex pakken et annet sted enn det som stod på lappen, var ingen problem sa de )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå