ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 er tredjegangs da, og ikke mer enn et år og fire mnd siden forige fødsel, og har mye polstring igjen kan man si. Og jeg tenkte at det skulle gå fint å skjule magen pga jeg hadde ekstra polstring denne gangen. Men idag faktisk og i går også igrunn, klarer jeg ikke holde inne magen! den står ut, og det er akkurat som om at pga livmoren har vokst (for det har den jo) så trykker den resten av magen ut liksom, den står jo ut og jeg ser jo kjempe gravid ut! Har ikke gått opp noe enda så har ikke bare blitt mye tjukkere sånn sett, men herregud da, har jo planer om å holde dette skjult en stund til, (iallefall en mnd til) men er redd mamma og kanskje andre også kommer til å ane lunta altså.. flere med mage såå tidlig? med første kom magen så tidlig som i tredje mnd (eller rundt uke 12) en liten mage da, hadde ikke noe ekstra polstring dengangen. med nr to kom den gjerne når jeg var 9 uker, men hadde heller ikke polstring da, så er jo kanskje ikke så uventet at den kommer nå? men er litt sjokket likevel jeg..
otilde *14.05.2009* Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg er også gravid med tredjemann, ni uker på vei og magen synes godt!! Har kastet opp flere ganger daglig denne gangen, så har ikke lagt på meg, og er i utgangspunktet slank. Likevel har alt blitt slapt og hovent, cellulittene har alt kommer bedre fram på rumpa. Her er nummer to straks to år, så jeg tror ikke omverden tenker på at jeg kan være gravid alt nå. Jeg måtte informere de fleste på min lille arbeidsplass, pga dehydrering og hypermesis i uke 6. Fikk med en gang kommentarer som "når du sier det, så ser jeg at du alt har fått mage!!". Men nå kan jeg i alle fall spy i fred på jobb. Om jeg hadde vært åpen om graviditeten til alle, hadde nok de fleste lagt merke til magen min!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2008 hehe, måtte bare le av at du sa du kunne spy i fred på jobb.. hehe:) men huff altså, spying er crap!! spydde veldig med første jenta mi, minimum ti ganger dagen, spydde overalt, gatelangs også jeg var bare 20 år og følte alle trodde jeg var full eller noe sånt, husker jeg iallefall tolket alle blikkene som slemme blikk. Men skjønner jo folk da, da jeg kune henge på veggen av biblioteket (ute) å spy mens jeg snakket i telefonen:( men lite taktisk å ikke gå med poser!!! men men, er noen år siden det da (jenta mi blir fem om noen dager!) og minste jenta mi er bare litt over ett år, så det blir tett mellom mine yngste. har ikke sagt det til jobben enda forresten, og gruer meg! for alt er nytt på jobb, alle er nyansatt, bygget er nytt og hele greia er rett ogslett nyetablert.. så gruer meg til å fortelle sjefen, og merker jeg tenker mer og mer på HVORDAN jeg skal legge det frem, for er godt mulig jeg kommer til å bli sykemeldt en del pga bekkenet og ryggen.. Håper det går bedre med deg snart da Otilde, skal si du er sterk som jobber når du spyr så mye! all respekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå