babygullz <3 vilde Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hvordan vil dere beskrive den? Kan vanlig slim blandet med sekret være slimproppen? Eller må den være en bestemt farge eller helt blank? og er d mye eller lite slim som kommer, eller er d helt etter om hele kommer på en gang, eller om den kommer litt og litt?og hvordan er d "der nede" etter at slimproppen har gått? Har man utflod da, eller kommer vannet?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Sist datt min i do, hørte ploppet, og fisket den opp med dokosten. Den såg ut som en liten vinkork i fasongen, og var litt som en hard glassmanet med blodstriper, sånn gul/oransje. Grunnen til at jeg gikk på do var at jeg kjente et skikkelig stikk nedentil, og det var nok fordi slimproppen løsnet. Men jeg tror slimproppen kommer ut i litt forskjellige konsistens og varianter.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 og det var bare den som kom, ingenting annet enn den blanke blodige "vinkorken". Ikke skjedde det noe mer heller før jeg ble i gangsatt på overtid en uke senere.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Har forstått at det varierer veldig. Men hos meg gikk proppen onsdag og har til og med komt litt idag....Så min har holdt på i fire dager nå. Hos meg er det slikt gele aktig slim som du nesten kan dra i uten at det ryker opplegg....Det varierer i farge...Alt fra blankt til brunt/oransj. Har ikke sett noe særlig blod i mitt..utenom at det som har vært brunt kanskje har luktet litt blod. Noe mer har jeg ikke merket nedentil siden den gikk....eller startet og gå..Ikke noe vann eller mer av annen type utflod. Tror jeg kan gå leenge sånn som dette. har tre dager igjen til termin. Jordmor bekreftet at den var startet å gå på onsdag da jeg var hos henne. har hele tiden hatt helt fin urin. Men da var det eggehvite (om det er det de sier) og spor av blod i den. Har du merket noe til den hos deg selv?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Kan også nevne at tilsammen disse dagene har det blitt ganske så mye av den type slim...Ante ikke at slimproppen var så stor...Men det varierer sikkert også hos folk..
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Når er det forresten vanlig at slimproppen går, og gjør den det hos alle??
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Hos noen går den flere uker før, hos noen rett før fødselen er i gang, og hos noen under selve fødselen så de ser ingenting til den.
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 min har endlig kommet. men det var kunn slim som var gul og grønn aktig. den kom i går og i dag.. jeg snakker "MASSE" slim. sånn skremende mengder hos meg.. haha,, så nå får jeg brukt de tena binda jeg fikk i liberoklubben.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 slimproppen min gikk 1. oktober (menstermin om en uke, ulterm slutten av.nov...). da kom det ei skikkelig diger blank tjukk slimklyse, så det var slimproppen... etter det har det kommet litt nå og litt da av samme gørra, men i går kveld kom det ei enda større klyse som det var bittelitt blod i.
piha Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 min slimpropp falt i do en morgen etter to dager med igangsetting. Den så ut som et firkantet gelantinplate med litt blod i. Jeg dyttet litt borti den med dobørsten og den var helt hard og sammenhengende liksom, den gikk ikke i oppløsning. Fikk ikke noe mer slim eller blod, men dro tilbake på sykehuset og ble satt igang igjen, og da kom fødselen i gang.
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Så ut som 1-2 ss med hvit/lys rosa snørr :-S Jeg brakk meg når jeg så den hehehe
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #12 Skrevet 11. oktober 2008 Min kom i form av blodblanda utflod. Da hadde jeg hatt rier et par timer fòrst tror jeg ( Er over 8 àr siden, sà husker ikke helt) Men det ble bare med det, kom ikke noe mer :-)
Skattimagen<3 Skrevet 11. oktober 2008 #13 Skrevet 11. oktober 2008 Men du, ikke gå og vent på at denne proppen skal gå! Kan hende du blir skuffa... Jeg merka aldri at min gikk!! Fikk bare beskjed på jordmor kontroll på termindatoen at "næmmen her har jo proppen gått".. Blei veldig overraska da ja! Hadde jo venta på denne proppen skulle dukke opp i trusa eller på do.. hehe..
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 12. oktober 2008 #14 Skrevet 12. oktober 2008 Husker ikke i detalj hvordan den så ut, men husker den var stor og slimete så jeg visste det var slimproppen og ikke bare vanlig slim da....
babygullz <3 vilde Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. oktober 2008 hm.. da var d vel ikke litt av slimproppen likevel her da..men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå