Mille** Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Vi har vært på biblioteket en tur og så skulle vi på butikker for å finne skrivepult til størsten. Men lille var i veldig dårlig humør så det endte med at hun og jeg dro hjem mens pappan og eldste kjøpte skrivepult. Blir helt svett av hyl og skrik på butikken! Nå har vi kost oss med tacopizza og snart skal jeg og lille snupp til ei venninne for å spise lørdagsgodis sammen med lillegutten hennes. I mens skal mannen min vaske badet. :oD
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg fikk sove helt til kl.9 idag for sambo tok med storesøster ut for å hente siloballer imorges. Og da var det bare lillebror og meg igjen. Så lagde jeg vaffler til de kom igjen. Deretter tok vi inn sauer og lam, mens lillebror sov, sauene fikk gå ut igjen og skal være ute 1 uke til. Når lillebror våknet lekte vi litt, jeg har støvsugt og slappt av litt. Nå leker lillebror på gulvet og vi venter på storesøster og pappa så vi kan lage grøt. Så er det dusjing, lørdagsgodis og legging. Tror sambo og jeg skal ha elgbiff ikveld =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har vært på bytur og cafe med en venninne. Så var mannen og jeg og venninna og kjøpte vinter sko til barna. Så det ble jo en dyr affære.. sukk.. så nå håper jeg skoene holder mål!!!!! I ettermiddag har vi hatt besøk av sviger mor, vi hadde tenkt å rydde å vaske men får se om mannen får gjort litt nå etter barna har lagt seg. Nå klarer ikke jeg mer idag.. Har nok vært litt for masse oppe.. Nå lager mannen hjemmelaget pizza sammen med yngste, eldste leker oppe, og jeg koser meg på bam:) Og så svarer jeg på alt det rare som mannen lurer på som beviser at selv om han lager en del mat, husker han ikke fra gang til gang, eller bryr seg vel ikke om å huske det fordi han vet at jeg vet, og da er det så enkelt å bare spørre meg..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Jegh ar vært på jobb fra 7.30 til 15.30, så var jeg innom Binders handlet litt småting.. Kom hjem spiste grøt. Så ha jeg sløvet litt på sofaen.. Mannen og sønn har støvsugd og vasket stue og kjøkken, vært på butikken å handlet og lekt ute i hagen. Nå sitte sønnen å kose seg med cheece doodles og melkesjokolade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå