Gå til innhold

Leker barna deres alene på gulvet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster leker nesten aldri alene. Og gjør hun det, snakker hun med meg hele tiden. Hun er veldig sosial, og til tider blir det bare mas.

Lillebror leker nesten alltid alene. Nå når han har vært litt forkjøla og sliten så vil han en del opp i fanget, ned på gulvet, mase, syte.

Men til vanlig leker han selv og er helt fornøyd med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig opp og ned.. De kan leke fint alene, men liker best og leke sammen med hverandre eller med faren. For å si det rett ut er det veldig sjelden jeg leker med dem. Jeg liker da bedre å sitte med ett bord og perle, lese, tegne eller kanskje til nøds bygge noe..

Skrevet

Minste er flink til å leke for seg selv, kan holde på i lange tider alene. Eldste har ikke vært flink til det.

Skrevet

Ja, han er veldig flink til å leke på gulvet alene, kan sitte i lang tid og kose seg med traktorene sine og gårdsutstyr..

Skrevet

Eldstemann lekte lite alene på gulvet, måtte ha hjelp til å leke hele tiden. Han vil forøvrig ennå helst ha hjelp til å leke eller skravle konstant med oss uansett hva han gjør, sitter på dataen, spiller ds ol.

Lillemor er veldig flink å leke på gulvet alene.

Skrevet

Begge leker seg fint alene og masse med hverandre:) Moro å se at de begynner å få mer glede av hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...