Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 -Man anstrenger seg som en hval for å snu seg i senga -Trenger speil for barberinga -Man griner av "Extreme Home-edition" -Du bryr deg mer om bleiebøtter & billig barnemat, enn øl & smågutter Flere ..?
babygullz <3 vilde Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 -D eneste plaggene du går med er joggebukser og lange topper! -du får halsbrann og brekninger når du bøyer deg for å prøve å knyte skoene dine, men finner ut t slutt at du må"krype til korset" g be om hjelp - du dytter ned ting som står på bordet med magen... - du peser som en hvalross som har besteget mount everest etter å ha tørket smuler av kjøkkenbenken. - ingen av bhene dine passer lenger
Alenemoder1snart2*Over termin* Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 -du er så slepphendt at du mister både smørpakke, ostepakke OG den ferdigsmurte brødskiva i gulvet innenfor et tidsrom på 5 minutter. -ikke har gått med sokker siden før sommerferien selv om det er oktober -tilbringer mer tid i baby-avdelingen på HM enn dame-avd.
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 -du har så mye vann i kroppen at du til slutt måtte klippe av ringene.. -du ser strekkmerkene bare popper fram i løpet av natta. -vekta stiger og stiger og aldri stopper
Ludviginne - mamma!! Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 - Oppdager at kjøkkenbenken plutselig er full av brus, og du har ikke en gang oppdaget at du bikket glasset... - Har en hund som plutselig skal passe på deg hele tiden. - Er innom BIM flere ganger daglig, for å se om det er kommet noen aktuelle spørsmål
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 * at en har EI bukse å gå med som er god, og den er så mye brukt at det har gått hull i den, men en bryr seg ikke med å bytte selv om det kommer besøk. * velger å være hjemme en hel dag, for det er så masse jobb å finne klær en kan vise seg i å få de på seg "bare" for å gå ut en liten tur og få slengt i tryne--> nå har du jammen meg blitt stor, går du her enda allså, trodde du hadde fått for leeeenge siden.. Nå må du være over termin? * stønner som en gammel mann med pusteproblemer når en reiser seg, snur seg eller prøver å bøye seg og hente noe på gulvet.. * står i dusjen og spytter ut såpe og ser ned og oppdager at en står og spytter seg selv på magen.. * gutten min lærer engelsk og lærer ordet BIG, og kommer til meg og sier: " haha mamma nå kan jeg jo bare kalle deg for BIg, for det betyr nemlig stor på engelsk, og du er jo stor" visste om jeg skulle le eller gråte.. * når en lar være å ta på seg sokker, selv om det er veldig kaldt ute ( når en skal bare gå en liten tur da), fordi det er ett halt dags arbeid å få de på.. Og det selv om man går med crocks fordi bena er hovne og crocks kan en trø rett i:)
Paulita Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 -Man brekker seg når man får servert den maten man egentlig har lyst på, eller til og med har "bestilt" fra samboeren -Man går inn på butikken fordi man har vært sååå fysen på pære hele dagen, men finner med en gang man kommer bort til fruktdisken at man slett ikke vil ha pærer, man vil ha epler (eller uansett noe annet) -man våkner hver natt av halsbrann -det egentlig ikke spiller noen rolle hva slags klær man har på seg, så lenge det er behagelig, og ikke strammer noen steder -man plutselig har begynt å like sjokolade (og spesielt sjokoladepulver!! helt nytt for meg i alle fall )
<<Mili>> Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 -Når man må stille sete i bilen lenger opp for å klare å velte seg ut av bilen. - Når en må flytte førersete i bilen lenger bak så en nesten ikke rekker ned til pedalene, for magen blir liggende å hvile på rattet.
tutta med 2 gutter Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 - Når du lufter hunden og håper at den ikke driter. Det er jo et prosjekt i seg selv å plukke opp etter den. - Når 6-åringen i huset må hjelpe deg på med sokkene om morgnen og sier: Hvor mange år er du?? Du må jo klare dette selv !! Øvelse gjør mester!!
våken_om_natta Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 Når den eldgamle dama på Rema rygger med rullatoren sin og slipper deg foran seg i kassa-køen! Har i alle fall aldri hendt meg før!!!
BlirVi4i2012?! Skrevet 15. oktober 2008 #12 Skrevet 15. oktober 2008 HaHAHAhaha! Jeg ler meg ihjæl! =) Det blir jo fantastisk om et ar måneder - enda synes jeg det er tungt å bøye seg, og å bevege på seg NÅ! Min dypeste medfølelse...
Gjest elissa2 Skrevet 15. oktober 2008 #13 Skrevet 15. oktober 2008 ler så jeg griner her:):) kom med flere:):) kjenner meg så alt for godt igjen:) hehehehehehehehehehe
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. oktober 2008 #14 Skrevet 15. oktober 2008 Hahahaha ler meg i hjel av å lese!!! Kjenner meg godt igjen, og her er flere: - Sitter i senga i bare trusen, med en dyne i ryggen pga halsbrannen, en dyne under beina for vannet i kroppen, og likevel svetter som en gris selvom mannen ligger ved siden av under dynen og fryser:-D - Våkner midt på natten av at du griner, for du har nok en gang hatt en VELDIG REALISTISK drøm. - Når du hele tiden krasjer i ting, for hjernen og øynene ennå ikke har lært hvor stor magen er i forhold til avstanden til andre gjenstander.. - Når det føles som du går med knekte ribbein, fordi du har så tunge store pupper som legger et sykt press på dem. - Når du er bekymret for alt du aldri har ofret en eneste liten tanke - Når du synes at en gang i mnd er for lite å gå til legen - Når du ikke klarer klippe tå neglene lenger... Kommer sikkert på flere etterhvert;-)
Youngster*mamma* Skrevet 15. oktober 2008 #15 Skrevet 15. oktober 2008 -du blir sliten av å spille brettspill fordi du hele tiden må bøye deg frem etter terningen -du blir sliten av å spise fordi du er tett i nesen og skal spise, drikke og snakke samtidig -du putter absolutt alt du finner av mat i munnen -du leter flere ganger daglig gjennom alle skuffer og skap på jakt etter noe sukker/sjokolade, eller i det minste noe søtt. Selv om du allerede vet at du har spist opp alt. -du begynner å gråte fordi du ikke er fin i noen av klærne dine, og så sier du til samboer'n at du gråter for du er så sliten
Nina_J Skrevet 15. oktober 2008 #16 Skrevet 15. oktober 2008 - du må snike deg forbi noe femover og ikke sidelengs, fordi du faktisk ikke er bredest over rumpa lengre..
Nina_J Skrevet 15. oktober 2008 #17 Skrevet 15. oktober 2008 - du har smuler på magen etter å ha spist - du søler vann ol. så havner det ikke lenger på gulvet, men på puppene eller magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå