Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen mødre har så voldsom trang til å stikke nesa si inni hva andre bedriver! Hva gjør det dere om noen tar seg en "kjærestetur"? Eller ikke bruker samme dressen som dere? Eller velger keisersnitt, istedet for å føde naturlig? Jeg har holdt kjeft lenge, men nå renner det over her! Jeg gidder da for faen ikke å bry meg om hva andre gjør i sin familie! Hva som er best for oss, er ikke nødvendigvis best for alle! Skal se barna til disse "dårlige" foreldrene vokser opp til respektable mennesker allikevel. Takk for utblåsningen. Føltes bra! Nå har jeg sagt mitt, og gidder ikke si mer.
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Er det så mange som gjør det da? De fleste svarer gjerne på hva de selv ville valgt og hvordan de selv tenker (f.eks "jeg hadde aldri klart å reise fra ungen...") og ikke noe om hva andre gjør. Så om noen klarer å ta slikt ille opp og føle det som kritikk så sier det virkelig mer om dem og hvor sikker de er på sine valg synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå