Gå til innhold

Hei. er det noen som har opplevd dette(ang menssmerter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg får kraftigere og mer menslignende smerter når jeg anstrenger meg eller stresser, eller er veldig sliten etter en full arbeidsdag. er det flere som har opplevd dette?? er det vanlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!

jeg har d samme...sterke smerter i nedre del av magen og opp under ribbeina..tror det er kroppen sin måte å si det er på tide å slappe av..men det er oxå livmoren og muskel/sen båndene som strekkes..

jeg var til doktor og han sa jeg måtte prøve å slappe mer av og ikke stresse så mye...synest det har hjulpet litt...har det heldigvis ikke så ofte som før..men jeg blir redd når smertene kommer..kan ikke huske jeg hadde det sist jeg var gravid...

Skrevet

hvor langt er du på vei da..gir det seg til lenger du kommer på vei eller?? jeg har sånne takvise smerter..kommer og går litt..kijennes jo ut som mensen er rett tundt hjørnet.. er litt ekkelt. men men

Er du plaget med mye hvitaktig utflod??

Skrevet

For en ukes tid siden, da jeg skulle egentlig ha mensen hadde jeg slike smerter. De ble sterkere når jeg var sliten, og roet seg når jeg var roligere.

Skrevet

okei..da trenger jeg ikke bekymre meg;)

Skrevet

jeg er i starten på min 10 uke...og ja, jeg synest smertene har avtatt litt..men de kommer viss jeg har hatt en stressende dag med hart arbeid...så d er bare å prøve å roe seg ned...hjelper å legge seg ned å slappe av å puste..

angående den hvite utfloden så er det helt normalt...en vil få økt utflod etter hvert i svangerskapet..jeg hadde ganske mye i mitt forge...var slik at jeg måtte skifte truseinnlegg flere ganger for dag...så håper jeg slipper det nå..men men..det er jo vert det;)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...