lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Vi pleier å ha risengryns grøt i 14-15 tiden, og Pizza til kvelds.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 samme som oss dere da... slik var det hjemme da jeg var lita også)
piano♫ Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Samme som dere. Varierer noen ganger med rømmegrøt - og har noen ganger annen lørdagskosmat i stedet for pizza (eks taco, gryterett mm)
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 VI har også ofte grøt på dagen, men litt senere. Pleier å være i 16-17 tiden. Så dusjer barna og får lørdagsgodis før legging. De er ikke så veldig glad i slik type lørdagsmiddag og det har vi en del når de har lagt seg. Storesøster får være oppe hvis vi har besøk og noen ganger ellers, da legger vi opp til at vi spiser litt tidligere. Lillebror klarer jeg ikke å holde oppe lenger enn 19.00 uten at det får konsekvenser, så jeg prøver å ikke utforske skjebnen =)
Mille** Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Vi bruker også å ha grøt, og så noe godt til kvelds, men vi laget rømmegrøt i går til middag, og hadde reker og loff til kvelds, så i dag tok vi tacopizza til middag. Det var forresten helt nydelig!! )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Vi har mange ganger grøt da i 13 tiden.. Men ikke sånn helt fast hver lørdag. men har alltid noe godt om lørdagkveldene, taco blir det mye her.. Idag lager mannen hjemmelaget pizza etter eldste sitt ønske.. Eldste har lenge fått være oppe lenger på lørdagene og spist og kost seg sammen med oss, jenta har noen ganger nå i det siste gjort dette, hun er så trett når kl passerer 18.00 at hun er glad når hun får legge seg, og ønsker seg mange ganger skiver når hun får velge mat..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Vi har grøt ved 15-16 tiden sammen med sønnen, også lager vi oss noe kos på kvelden etter han er i seng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå