Gå til innhold

Hjelp, trenger navneråd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat kommet hjem etter en tøff og hard fødsel. Og lille Tiril i magen min, viste seg å ikke være Tiril, men en gutt.

Blir MYE bytting av klær etc, men det verste er at vi ikke aner hva han skal hete. Vi hadde jo ikke trodd det var gutt, da ultralyden viste jente både i uke 18 og 27 (3d)

Vi har en gutt fra før, som er da overbegeistret for at Tiril er gutt, og mener at han skal hete Ludde (som er helten hans), men det er ikke aktuelt altså.

Han heter Jasper. Og det er viktig at navnene passer.

HJELP

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ludvik er ikke det et bra alternativ til Ludde da?

eller Leon, det er jo et pent navn.

Gratulerer så masse med gutten;)

Skrevet

Er de 100% sikker på at det er en gutt? Han kan jo være hermafroditt! 3d ultralyd tar stort sett aldri feil, så jeg hadde nok fått de til å ta en skikkelig sjekk for å finne ut om gutten virkelig var en gutt!

Skrevet

Jada, det er en gutt. Herlighet. Det er ikke vanskelig å se altså.

UL tar ofte feil de, særlig på den måten.

Skrevet

Oi, skjønner det var overraskende! Men gratulerer med gutt nummer to: )

Synes Tiril og Jasper er to forskjellige stiler, men jeg prøver meg på noen guttenavn:

Truls

Mads

August

Jonas

Johan

Julius

Martin

Erik

Emil

Thomas

Skrevet

JULIAN! Jasper og Julian høres fiiiint ut synes jeg.. :-)

Skrevet

Forresten, shit, kan 3d ta feil?? Å hjelp, vi venter gutt nr tre, men kanskje det er ei jente likevel?? jaja, vi tar det vi får, og grattis til dere!!

Skrevet

Ul tar sjelden feil, men om den tar feil, så er det som regel at man ser jente i magen også er det gutt. Ser man tissen til gutten, så er man ganske sikker altså. Så du skal nok ha gutt maya

Skrevet

Jasper og Caspian.

Nesten som Casper og Jesper, hihi

Skrevet

Det sies at de kan se med 100% om det blir en gutt, da snoppen er ganske så tydelig. Men de kan aldri si 100% om det blir en jente, siden snoppen kan gjemme seg. Denne "teorien" har jeg hørt av mange

Skrevet

Kanskje navnet burde slutte på "....er" så det klinger litt uten å være for like navn? Kristoffer? Synes det er utrolig fint, men siden min samboer heter det må vi nok komme opp med noe annet selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...