Gå til innhold

Frekkas i kassa på butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var og handla i stad og så tilfeldigvis at allers julearbum har kommet. (et blad med strikkeoppskrifter og massevis av tips til hjemmelagde gaver +++) og siden jeg ikke er av de som strikker en genser på en helg tok jeg med meg dette og følte vel egentlig at jeg var skikkelig flink og kom til å slippe stresset med å nistrikke i hele desember i år. (det er jo litt koselig å rekke andre ting også)

Men tror dere ikke den lille tomsingen i kassa så på bladet, fnyste hånlig og fortalte meg at så ivrig på jul kunne jeg da ikke være. Pleier egentlig ikke å bare la folk slenge med leppa til meg uten å svare, men der og da kom det bare et "hæ?" ut av kjeften på meg. Det er da vel for pokker ikke jobben hans å bestemme når jeg skal starte juleforberedelser. Dust! Angrer på at jeg ikke skjelte ham ut og gikk fra alt han hadde slått inn uten¨å betale...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe såpass ja.. ikke ta deg så nær av det. Han prøvde vel kanskje bare å si no morsomt . Eller kanskje det var et sjekketriks?? Kanskje du tok det litt feil?

Skrevet

Hm sjekketriks er det nok ikke. Jeg er en snart 30 år gammel husmor, med håret i en mopp, sur 2 åring på armen og grøtflekk på genseren. Karen i kassa var nok en 18 år gammel pubertetslus... Men joda, kanhende jeg har litt kort lunte når jeg er sliten... *kremt*

Skrevet

hahahaha da hadde jeg nok svart at mulig du strikker en genser på 1 uke eller 2, men jeg har faktisk litt andre ting å gjøre i tillegg:)

Gjest Pusikatt
Skrevet

La meg gjette; du har vært på KIWI??

Der har de ansatte mange merkelige kommentarer til kundene, for det meste bare morsomt, men noen er veldig på kanten.

Mitt utsagn gjelder forøvrig bare KIWI nær MEG...

Skrevet

Faktisk har jeg vært på ultra Stovner. Mye spesielle folk der gitt...

Skrevet

hehehe.. grøtflekker og sur 2 åring er jo sjarmen sjøl

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

hehe...den var jo ikke så ille da:) Det værste jeg vet er når folk klenger seg opp i ryggen på meg, og legger varene sine på båndet før jeg er ferdig mens de puster meg i nakken...."arrrg"..da pleier jeg ta mest mulig plass bare for og provosere litt hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...