Gå til innhold

Hva syntes dere om jentenavnet..... Vil ha mange svar:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes Afrikansk ut eller noe sånt. Uvant, men fint synes jeg.

Skrevet

Er litt usikker på uttalen, her...

Slike navn kan være fine hvis etternavnet står i stil. Hvis en av dere er av utenlandsk opprinnelse, f.eks.

Skrevet

Tror det er et slikt navn som man reagerer på med en gang fordi det er ukjent....så smaker man litt på det og synes det er fint:) Annerledes.

Skrevet

Men sier man det rett fram?

Skrevet

Aldri hørt det før, men synes det var fint =) Nesten som en moderne vri på Malena ;o)

Skrevet

Jeg liker "uvanlige" navn. Er jo forresten ingen navn som er "uvanlige" lenger, det har blitt vanlig med uvanlige navn. Jeg synes ingenting er rart lenger. Det har med vanen å gjøre, men trenger ofte litt tid på sånne navn.

Jeg liker at ikke "alle" heter Linnea, Emma, Thea, Elias osv. IKKE noe galt med disse navnen, de er fine men kommer sikkert til å være 5 andre i klassen som heter det å. Men det er smak og behag, noen liker ikke uvanlige navn å holder seg til poppis navn.

Maleah..........jeg likte det, synes det var fint men synes kanskje at det manglet noe. Har en tanteunge som heter Malene, kanskje derfor jeg synes det. Sier det til meg mange ganger nå å jeg liker det bare bedre å bedre!=)

Skrevet

Kjenner ei nederlandsk dame som heter det. Men da uttales det med lang a i ma. Maaleah.

Jeg er vant til det, men synes ikke det er det vakreste i verden.

Skrevet

Jeg heter Marlene og jenta mi heter Mathea, så syntes det var en liten blanding av mine navn jeg da. Altså fint :) hehe..

Liker litt uvanlige navn, og når jeg sier det flere ganger syns jeg det er uvanlig, spesielt og fint :)

Hvor fant du det navnet hen?

Skrevet

Klinger veldig bra - synes det var vakkert jeg:)

Skrevet

Jeg likte det jeg:)

Men hvis de andre i familien har trauste norkse navn, blir det kanskje litt sært?

Skrevet

synes det høres som en litt rar omskriving av mathea... Klinger ikke like godt, men det er mulig det er en tilvenningssak.

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

Veldig rart og kunstig ut...

Da vil jeg heller valgt Marlena,Malene eller noe slikt...

Skrevet

Helt greit, men ville ikke skrevet det med - h til slutt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...