skorpionfruen Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Ligget våken halve natta med mageknip. Skikkelig luft i magen. Nå er jeg skikkelig uvel og ikke særlig lysten på mat. Kjenner at formen er synkende så jeg burde spise. Men hva er grei mat når man er kvalm og uvel? Dette varierer nok fra person til person men trenger bare noen tips på en sløkk lørdag hvor jeg ikke er istand til å tenke selv
Bring_it_on!!:)) Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg heller mye mot suppe når jeg er kvalm.. Mere salte ting en søte.. Tomatsuppe og grønnsakssuppe er godt synes jeg..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Og knekkebrød med salami og/eller gulost funker bra for meg.. =)
Gjest Siklerotte Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg sliter ofte med kvalme, og det eneste jeg da mot nød kan få i meg er knekkebrød uten noe på, evt. frukt eller gulrot.
skorpionfruen Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2008 Ja får prøve meg på knekkebrød og suppe. Tror det enkle ofte er det beste! Takk for tips, bare å prøve å få i seg noe
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 har hvert kvalm i 15 uker nå, her er det kneipbrød med gulost som jeg klarer å få ned på de nest verste dagene. noe jeg ikke liker når jeg ikke er gravid......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå