Gå til innhold

hvor mange av oss er påovertid??|


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg er nå en uke! :P er så kjedelig å vente på at babyen sal komme.. men jeg vill ha h*n ut NÅ!!! jg trur jeg går påveggen, jeg er jo sååå utolmodig..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også en uke på overtid i dag!!!! Holder på å klikke!!! I dag våknet jeg kl. 6, og bare begynte å deppe!!!! Dette er den verste dagen til nå. Jeg gikk en uke over tiden med hun første, men hadde søren meg ikke regnet med det nå. Var hos jordmor på mandag, da hadde jeg 2-3 cm åpning og livmorhalsen var så og si moden. På onsdag fikk jeg masse blodaktig slim, så jeg trur proppen gikk da....men får jeg rier, å neida!!! Jeg føler meg totalt utsleten før jeg har født =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er jeg også 1 uke på overtid. Synes det er slitsomt å vente sånn, litt nervøs til fødsel og tar lett til tårene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fjerde dagen min over termin i dag. Har i grunnen slått meg litt til ro med at jeg kom til å gå over ettersom mamma gikk 4-5 dager over med både meg og broren min. Men så mye mer enn en uke hadde jeg ikke innstilt meg på...så krysser fingrene for at det skjer noe snart! Og helst nå i helgen...

 

Men dessverre for meg - har ingen tegn på at nær forestående fødsel... =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er på -4 dager idag og sa til mannen min i morges at vi nok må belage oss på å gå en god stund til, siden jeg ikke har noe særlig med rier, bare kynnere.

 

Hadde ikke før sagt dette så begynte vannet å gå kl 7:20 - det begynte med å renne litt, så jeg var usikker. Etter en times tid var andre bindet fylt og jeg var på tredje skiftet. Etterhvert føltes det som å tisse på seg og man var ikke i tvil lenger. Hver gang jeg reiste meg eller tok ett skritt rant det godt.

 

Det ble så en tur inn på sykehuset, hvor det er blitt målt CTG av babyen og det ble bekreftet vannavgang. Jeg sitter her fortsatt og "tisser på meg" med verdens mest usexy gedigne bleier fra sykehuset. Driver på andre bleia der også.... fy for ett griseri, men sånn er det bare.

 

Jeg er har ikke kynnere eller rier og nå har det gått over 8,5 timer siden vannet begynte å gå, og det gir seg nok ikke ennå heller. Har det ikke skjedd noe naturlig til i morgen, har jeg time for innleggelse kl 10, da setter de igang fødselen.

Hodet er fortsatt ikke festet, men ligger så dypt ned i bekkenet at det ikke er noen fare.

 

Uansett blir det fødsel ila de nærmeste dagene nå da, det er godt å vite. Hadde termin 8. oktober og snart skal jeg få se henne.....endelig. Jeg er så spent.

 

Lykke til alle sammen, dere er snart i mål c",)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke på overtid for min del. Håper ikke det stemmer for godt med hvordan mødrene våre har født, for min gikk to uker på overtid å måtte settes igang tilslutt....

 

Men det er godt å se at vannet plutselig kan gå da! Håper på noe sånt for her er det ingenting som tyder på at en fødsel er rett rundt hjørnet... Lykke til til Julie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...