Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på min 2 dag med overtid,disse dagene e verr en noen andre:/ vil han ska komma ud nå:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke gjør som meg å sitt hjemme å vent. det tar så lang tid. er nå 7 dager over termin og det har vært den lengste uken i mitt liv..

Skrevet

Jeg hadde termin 2909 og skal til Ullevål på mandag på overtidstime.

Lurer på om det er flere som meg, som ikke har noen plager i det hele tatt, sover til og med hele natten.

Men dagene er lange, har hatt alt klart lenge og kunne godt tenkt meg å komme i gang nå.

Skrevet

Hadde termin samme dag som deg Mana83.. føler meg som en over-stuffed teddybjørn...og kjennes ut som en fødsel er helt uvirkelig og jallefall ikke vil komme på tale før i januar=p

var hos legen i går og han mente d ikke var modent engang, cervix var myk, men lang og bare 1 cm åpning så d var d samme som lukket mente han...Nedtur!

Jeg troooor litt av slimproppen kom i går/natt men jeg er jammen ikke helt sikker.. kan hende d bare var vanlig slim..men for å holde humøret llitt oppe så innbiller jeg mg at d var litt av slimproppen=p

Har time hos legen på onsdag den 15, men både ejg og legen håpte jeg slapp å møte til den timen, iog at jeg altså hadde født innen den tid, så har legen håp om d, så har jeg også;)

Prøver å finne på andre ting for å ikke tenke på d her da, men er jammen ikke lett ass...kan ikke abre dra ut på byen å slå ut håret nå om dagen jeg da:p

Skrevet

Er 4 dager på overtid i dag! Helt grusomt å gå å vente, dagene føles som år og blir skuffet hver morgen jeg våkner og det ikke har vært tegn til fødsel i løpet av natten. Vanskelig å holde humøret oppe også når man går slik og venter.

Var hos jm på torsdag, hadde da 2 cm lang men middels bløt livmorhals og 1 cm åpning og hun mente at det vertfall ville drøye en uke til før fødsel:(

Kjedelig:(

Skrevet

5 dager på overtid her.. Prøver å være positiv, har ingen plager, får sove om natten og alt.

Det verste er at ALLE jeg kjenner som hadde termin i oktober har født i løpet av disse fem dagene! 5 babyer, men ikke jeg som faktisk hadde termin først av alle, noen hadde ikke før i slutten av månden.

Menmen.. Ikke noe å gjøre med det..

Lykke til alle sammen som er på overtid. Sender litt fødestøv til alle;o) Vi har vel prøvd det meste allerede!

Skrevet

Føler med dere jenter! Det er helt grusomt når de som har termin ETTER deg føder før deg. Det er juks og bør egentlig ikke være lov :) Du lagde barnet før de, så de bør vente til du er ferdig. Basta :) Man føler seg snytt rett og slett. Prøv å være positve, det blir dere tur, og det kan skje når som helst :)

Skrevet

Takk Anonym 23:23.

Føler meg litt bedre nå.. Hehe.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...