Gå til innhold

Da er jeg tilbake her etter en meget kortvarig glede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja.. Da har jeg mistet spiren min. Begynte å blø på tirsdag og blør enda. Blodprøven jeg tok torsdags morgen bekreftet at jeg ikke lengre er gravid.. Er ved godt mot, selv om jeg tok dette tyngre enn jeg trodde. Er litt tøff i trynet, og trodde jeg skulle takle dette så fint som bare det.. Det har jeg altså ikke gjort, men vi fortsetter å prøve. Tar ingen pause sånn som vi først tenkte dersom det skar seg....

Lykke til til dere andre, og jeg gleder meg over hvert eneste innlegg som består i at ett nytt foreldrepar kan glede seg over ett nytt liv!!

Keep up the good work, ladies!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff så trist at du mistet spiren da.. men bra du er med godt mot iallefall.. håper du får en ny spire veldig fort da!! masse lykke til videre.. måtte neste spire klore seg godt fast og holder seg der i 9 mnd!! :)

Skrevet

Huff, det var trist å lese. MEN de sier at man er ekstra fruktbar etter å ha mistet, så STÅ PÅ!

Mange trøsteklemmer

Skrevet

huff så utrolig trist, håper spiren sitter raskt igjen da:) lykke til iallefall..

Trøsteklem

Skrevet

Så trist....

Håper det klaffer for dere snart igjen og at den lillespiren holder seg fat i ni mnd:-)

Klem!

Skrevet

Uff det var utrolig trist å høre. Lykke til videre

Skrevet

Hei.

Det var trist å høre :-(.

Lykke til videre, spira sitter nok snart skal du se!

Skrevet

Uff nei så trist å høre om dette! Det er bra du enda er ved godt mot og ikke har mistet lysten til å prøve. Det er nok ikke lenge til neste spire sitter - og da skal den jammen meg sitte godt i 9mnd også!!

Sender deg en stooor trøsteklem jeg!

Skrevet

Ånei! Det var trist!

Sa lege/gynekolog noe om at du burde vente med å fortsette prøvingen til du hadde hatt en menstruasjon??

Gynekologen jeg var hos sa det, nemlig. Men jeg har også hørt at kroppen uansett ikke blir gravid med mindre den er klar for det, så vi fortsatte prøvingen da jeg var ferdig å blø!

Håper dere slipper å vente lenge på neste spire! Lykke til! :)

Skrevet

trist at høre at du også har mistet så hurtigt efter. Selv aborterte jeg i onsdags halvanden uge efter positiv graviditetstest. Dette var 2. gang så jeg var ligesom mentalt forberedt.

Tror ikke på råd om at vente en måned eller tre som kloge hoveder råder, men som hun herover skriver at kroppen har nemmere ved at blive gravid når man lige har været det. Så stå på og lad os håbe at det klaffer for os begge i denne måned.

pøj pøj!

Skrevet

Kjære vennen. Det var trist, men kroppen ordner opp på sin egen måte. Masse lykke til videre. Du vet jeg heier på deg snuppa.

Klem

Skrevet

Åh så innmari trist å høre.... Vi er i omtrendt samme båt da, dersom det er noen trøst. Jeg visste ikke at jeg var blitt gravid en gang, begynte å blø for et par-tre uker siden, var overbevist om at det var mensen. Slutta å blø etter et par dager, syntes kroppen var så rar, så tok en test, gravid!!!! Hm... begynte å blø igjen, og har blødd i 1,5 uker nå. Onsdag denne uka tok blødningen seg veldig opp. Nå er det siste blødningsdag i dag, (bank i bordet) orker ikke mer nå! Jeg har heldigvis sluppet unna smerter denne gangen. Tok en ny graviditetstest i går, og den er omtrendt ikke positiv lenger, så da har jeg altså hatt enda en sa. Har hatt 2 stykker fra før. Så vet hva det dreier seg om, og vet at det ikke er noe å gjøre ved det når man kun er 6 uker på vei. Men jeg er jo så heldig å ha født 2 jenter innimellom disse sa'ene mine, så jeg vet jo at det går an. Derfor blir det ingen pause her i gården heller. Fortsetter å bare å prøve, og håper spiren sitter bedre fast neste gang. Men forferdelig trist er det uansett, og jeg føler veldig med deg. Masse lykke til med videre prøving. Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...