Gå til innhold

Tom & Trine ullklær, er de store eller små i str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tom & Trine som Sparkjøp selger. Er de store eller små i str, sammenlignet med klær fra Lindex?

80 begynner å bli lite i enkelte plagg, 86 (fra Lindex) er bittelitt stort, men brukbart. Men Tom & Trine fås bare i hele str, og 90 blir vel for stort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de er ganske normale i str. Jeg syns verken Lindex eller tom & trine har små str.

Jeg har en ull body fra tom&trine i str 60 som jeg kjøpte til snuppen i fjor vinter.Han er nå nettopp fylt året, og den får han fortsatt på seg,men var litt kort, Så hadde jeg kjøpt nå hadde jeg kjøpt i 70.

Nå skriver ikke du hvor gammel din er, men er h*n rundt året vil jeg tro 90 blir for stort, om du ikke har et barn som er en god del større enn min da :)

Skrevet

Tok utgangspunkt i Lindex siden jeg vet hvordan de størrelsene er. :)

Da satser jeg på 80.

Han er 1 år og 5 mnd. :)

Skrevet

Gutten min på 21 mnd bruker 86 i bukser og 92 i bodyer fra Lindex.

Jeg tok nettopp frem tom&trine ullgenser og tights i str 90 som han fikk i gave for en stund siden, og så var det nesten for lite!

Genseren var i hvert fall kort på ermene synes jeg. Tightsen var ok men litt vid, så jeg synes ikke den sitter så godt.

Får kanskje sprette opp litt i linningen og stramme strikken litt.

Så ville kanskje gått opp en str i body/ genser blir mitt råd.

Skrevet

mini er 10 mnd,10kg. bruker str 90 i bodyene fra tom&trine

Skrevet

Hm, høres ut som 90 kan bli bedre da. :)

Skrevet

bodyene er litt korte i ryggen

Min lille snette på 1 år bruker str 90. Hun er 10 kg tung og 76 cm lang. De er litt lange i armene, men ellers gangse passe. Jeg tror 80 ville blitt lite.

Stilongsene er litt lange i bena.

Skrevet

Jeg synes bodyene fra Tom og Trine er små. Marina på 11 uker bruker 80 i de bodyene, mens Cornelia på 2,5 år bruker 110 i de bodyene. Litt store er de jo, men satser på at de holder hele vinteren;)

Skrevet

Når det gjelder bodyene så synes jeg T&T er små, mens strømpebuksene er store.

Jenta mi bruker str 92 i klær nå, og ullbodyene fra Sparkjøp i str 90 er meget knappe. Lindex husker jeg ikke helt hvordan bodyene var i str, men body fra Cubus i str 92 er veldig romslige enda.

Bodyene fra Sparkjøp hun har i str 90 ble kjøpt for ett år siden, da brukte hun 80 og 86 i klær.

Skrevet

Små i str.

Skrevet

Takk for alle svarene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...