viertre + spire Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har ei jente på 7 måneder som ikke drikker av tutkopp eller flaske. å har derfor ikke fått i jenta mi vann. Nå har jeg kjøpt ei 50 ml plastikksprøyte på apoteket. Nå drikker hun som bare det. Klarer å suge ut vann av den. I går drakk hun 150 ml på en to tre kjenner ei anna som gir dette til 1 åringen sin, der fikk jeg tipset.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Vi måtte bruke teskje for å få det til. Han ville ikke drikke av flaske, tutkopp eller glass.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 dette skal jeg huske når nr 2 kommer en gang.. hadde store problemer med å få i jenta mi væske da hun var lita..
viertre + spire Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2008 ja, jeg har slitt siden hun ikke tar flaske i det hele tatt og nå ikke vil drikke av tutkopp, og jeg må derfor amme til vært måltid. Har fullammet de første 6 månedene, nå er det jo greit hun kan drikke litt vann også
Kamomille Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 50 ml sprøyte?? Dæsken, den må være stor. Her har vi plastsprøter som går til 7,5 ml...... Forresten brukte vi også plastsprøyte med vann da ungene var små!
viertre + spire Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2008 Ja det er god størrelse på den, men igrunn veldig grei størrelse, fordi barna derfor ikke får mer enn "spissen" inn i munnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå