Gå til innhold

Hva ville dere gjort....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har termin 21. februar, og har en samboer som gjerne vil på AC/DC konserten som er den 18. februar.. Vi bor 1,5 time fra konserten, og jeg er litt i tvil om jeg skal la han gå eller ikke. Jeg er gravid med 3. jente, og har hatt fødsler på 3 og 6 timer tidligere...

Hva ville dere gjort, latt ham bestille billett eller sagt nei..??

Skjønner han har lyst har jo egentlig det selv også, men skjønner at jeg ikke kan..;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oisann..

Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort.. muligens hadde jeg ikke tørt å sende han, hører ikke tlf på konsert, og det er jo korte fødsler du har hatt!! Har du født til termin tidligere?

Skrevet

Med 1.jente var det 6 dager før termin og 2. jente var det på termin dagen.. Han kan jo ha telefon i bukse lomme med vibrator på..;-) Er så usikker, og billettene blir lagt ut til mandagen...

Skrevet

Skjønner godt at du er i tvil..

Jeg hadde nok latt mannen min dra hvis jeg hadde hatt andre alternativer til og komme meg til sykehuset.. Hvis han hadde lovet og se altfor hyppig på tlf og han holdt seg edru..

Lykke til med valget.. =)

Skrevet

Han må selvfølgelig være edru og ha egen bil med innover..Tror nok jeg sier han kan kjøpe billett, så får vi se det ann når tiden nærmer seg. Han får jo helt sikkert solgt billetten hvis det blir sånn..

Skrevet

1,5 time er ikke såå langt, så tror jeg jeg ville sendt ham avgårde om han var helt edru og hadde både bil og mobiltelefon tilgjengelig!

Skrevet

Min samboer har også biletter til den konserten og vi har termin 14 februar :D :D Altså...har jeg født så er det jo ikke noe problem, og så lenge jeg ikke er i fødsel der og da så ser jeg ingen grunn til at han ikke kan gå. Får vel bare gi beskjed om at han må ha telefonen i "nærheten".

Men nå bor jo ikke vi så langt unna som deg da men...

Skrevet

la han reise:) har du barnevakt klar til ungene er det jo bare å ta en taxi eller ringe ambulangsen og så får du ringe han og be han forte seg viss babyen har hastverk:)

min nr 2 fødte eg nesten alene..min mann rakk det akkurat før babyen kom...en har jo så vondt at en merker jo nesten ikke hvem som er det..men klart, det er en trygghet og ha sin kjære der og så er det jo veldig fint viss han kan være med når babyen kommer:)

Skrevet

Nå er jeg egentlig litt spent på om han har fått billett eller ikke, men skulle babyen allerede ha kommet, er det sikkert null problem å få solgt billetten igjen på finn. Det er jo så lenge siden sist de var i Oslo! (Ikke AC-DC-fan, akkurat, men har veldig forståelse for at noen vil gå på en sånn konsert!)

Skrevet

Problemet er løst ;-) Han fikk ikke billetter og jeg som hadde bestemt at han skulle få dra..;-) Takk for alle gode råd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...