|*Mamma til A*| Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg lurer på å prøve dette prevensjonsmiddelet.. Men noen som har prøvd d og kan forteller meg litt om: *Bivirkninger? *Blødninger *Er den vond og sette inn? Jeg kunne egentlig lagt d ut på prevensjon's siden. Men jeg synes d er lite aktivitet der. Så jeg prøver her:-) Ha en fortsatt fin dag:-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Har hatt i tre år, digg it. Lite bivirkninger, hadde ettpar ganger i starten der puppene kjentes som de skulle dette av når jeg fikk mensen(ømme!), men det var èn eller to ganger. Ellers ingenting. Mensen er som vanlig hos meg, vet noen kan få mer, andre mindre mens. Men jeg blør i utgangspunktet ikke mye heller. Har mye mindre vondt også. Var ikke vond å sette inn, man får bedøvelse og slikt. Men det gjorde litt vondt de første dagene, litt ømt i vevet der den var satt inn. Siden har jeg ikke merket noe.
|*Mamma til A*| Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2008 tusen takk for svar:-) Da tror jeg at jeg prøver den jeg.. Men hva koster den egentlig:-)?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Vet ikke helt, 1300 ca? Du må få resept først, så hente den på apoteket, for så å få deg time til innsetting. Så det blir litt mer pga time til legen og resepten. Men i forhold brukte jeg 1200 i året på p-piller før det, nå har jeg ikke brukt penger på prev på tre år.
|*Mamma til A*| Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2008 Ja, jeg prøver å tenke slik. Slipper og kjøpe hele tiden og d blir jo billigere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå