MiMaRi Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 en dag over termin kom Theodor til verden:) Det begynte på søndagsmorgenen med tenningsblødninger og svake rier som tok seg opp og ble hyppigere ut over dagen. Rundt midtnatt 05.10 ringte jeg føden og da hadde jeg rier hvert 5 min og de varte i et min og jeg skulle få komme til kontroll. hadde da 3 cm åpning og ble lagt på fødestua. Fikk bade og lystgass og det funket kjempebra;) konsentrerte meg kun om en rie i gangen og tenkte at nå er jeg et skritt nærmere. da klokken nærmet seg halv 2 på dagen kom pressriene, men hodet til lillegutt sto for langt opp:( fikk beskjed om å presse aktivt i en time for å se om han kom lengre ned, noe han ikke gjorde selv om jeg hadde gode rier. kl halv 3 ble han tatt med keisersnitt og jeg var lykkelig over å få slippe smertene;) ingen dramatikk i det hele tatt, han kom bare rett og slett ikke ned i bekkenet. enten lå gutten for vanskeligt til eller så har jeg for trangt bekken. selv om det ble som det ble, var hele fødselen en fantastisk opplevelse, bare synd han ikke kom ut på den vanlige måten. Nå koser vi oss hjemme og gleder oss til tiden fremover;)
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Gratulerer så mye!
Paulita Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Gratulere så mye =) Godt å høre at alt gikk bra, tross alt. Det viktigste er jo at babyen kommer seg ut, selv om det kanskje ikke skjedde akkurat slik du hadde trodd. Håper du koser deg med det lille nurket
Millima Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Gratulerer så mye! Kos dere i tiden fremover!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Gratulerer så masse med lille Theodor! Nydelig navn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå