*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg venter TR neste helg. Hadde vært moro å prate med noen som har da:) Noen symptomer? Jeg har bare ømme pupper, men det er noe jeg pleier å ha før TR å!
vårli Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 jeg har IKM neste mandag... dårlig med tegn her, føler vel egentlig at jeg ikke er gravid.. hadde masse tegn sist måned, men da kom mensen så håper jo nå også.. men tror kanskje jeg streser litt for mye slik at jeg ikke blir gravid håper jo selvsagt på positiv test.. la oss vente sammen, denne uka kommer til å bli lang .. hehe skal bestille nye tester, må nok ha en 10-20 for jeg er skikkelig testoman.. tvi tvi
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 jaaa jeg har IKM en eller annen gang mellom 17 og 20 oktober (ikke helt sikker på hvor lang syklus jeg har akkurat nå) Symptomer hmmm.... Tror ikke jeg har så mange egentlig. Har litt halsbrann men tror det skyldes maten jeg spiste igår kveld Har 3 graviditetstester liggende klare jeg da til neste uke (er litt testoman) men skal prøve å holde ut til fredagen hvertfall...Spørs om jeg klarer det da... Denne ventetiden er så sinnsyk kjip!!! Prøver å bruke tiden min på andre ting, men klarer jo ikke la være med å tenke baby baby baby... Startet på trening igjen igår da og det var en deilig følelse selv om jeg føler at beina mine skal dette av akkurat nå =) Hva er deres plan for å komme igjennom tiden frem til IKM? Tenkte jeg skulle trene, kose med meg samboer, dra på Kino. Idag skal jeg på candleparty (samme som tupperware party bare at det er med stearinlys) - så håper jo at tiden går fortere når jeg holder meg opptatt med andre ting
tuppa prøvd lenge Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 jeg er egentlig ikke så mye her inne men tenkte jeg kunne svare for det:-)hehe jeg har så uregelmessig mens så jeg veit ikke helt når jeg har ikm, men før når den var regelmessig så hadde jeg sykluser på rundt 36 dager så du kan vel si at jeg venter mensen fra neste onsdag/torsdag for da er jeg på dag 36. har store forhåpninger nå om at mensen er blitt litt mer stabil for den siste mensen jeg hadde var helt lik en vanlig mens og det har den ikke vært siden mars. hvis jeg ikke får mensen så håper jeg selfølgelig at jeg er gravid:-) jeg har masse murringer og det har jeg hatt siden 2 sept.tror kanskje jeg hadde el da for jeg pleier å ha murringer under el og de pleier å vare helt til mensen.
MathildeC Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg tror jeg har IKM neste helg ja. For et par dager siden hadde jeg rare sensasjoner i puppene, dvs "sammentrekninger" (? klarer ikke forklare det, de var ikke ømme) som jeg ikke har hatt før. Men nå er de vekke og har ingen symptomer.. Kan forsåvidt ikke huske at jeg hadde noen symptomer før ca 5 dager etter IKM ved sist svangerskap. Men jeg har litt håp denne måneden, så er veldig spent! Vi har prøvd siden juni.
KarLuc +1? Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 nja, skal ha Ikm i løpet av neste helg, eller tidlig i uken.. (hatt litt ustabil syklus).. Symptomer ja, hadde voldsomt me murringer i nedre del av magen i 3 døgn no.... ikke så gale i dag da. en del luft, og oppblåst mage... Og ikke minst at eg må myyyye mer på do no.. holdt på sånn et par dager... drikker nesten mindre enn eg pleier, men likevel. Så er litt spent, for har aldri innbilt meg sånne ting før liksom. vi har ikke akkurat prøvd aktivt, men begynte å "planlegge" denne mnd da.. har ikke brukt noen form for prevensjon siden jenta ble født aug 07.
MathildeC Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Hm, ja, jeg har forresten vært dritsur i to dager nå. Kan det være et symptom :-) ?? Jeg pleier vanligvis å være deppa dagen før IKM, men kan ikke huske at jeg er det en uke før... *håper det er et symptom*
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2008 Hei:) Fikk jo en del svar jo.. Hehe!! Sonia & Sofie: Det at du har vært drit sur i to dager nå hehe. Kansje det er ett symptom. Tihi. Lov å håpe da:)
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Det kan faktisk være ett symptom altså! Sist gang så klikka det helt for meg fordi samboeren ikke hadde lagt bort en plastpose fra handleturen - han spurte om jeg hadde ett hormonanfall så for moro skyld så tok jeg en test - og den var positiv!! (dette var 12dpo om jeg ikke husker feil) =)
peakabo Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg trur jeg har IKM i helgen som kjem, men veit egentlig ikke siden jeg ikke har hatt mens siden jeg sluttet med pillen. Men er ganske sikker på at jeg hadde EL forige helg, (slim og VONDT i nedre mageregion). Så dersom jeg tar utgangspunkt i det så er IKM i helgen 17-19 okt en gang. Spennende, for jeg føler meg gravid men det er sikkert bare falske tegn. Lite sannsynlig at det klaffer på første forsøk etter prevansjonsslutt egentlig. Men hvem veit. Mine rare tegn for tiden er: Magesmerter innimellom, oppblåst (ser jo gravid ut) dattera mi på 3 har spurt meg om jeg har baby i magen. (må ha meg ivei på trening litt igjen) Blir svimmel når jeg reiser meg fort får nesten blackout. Tisser oftere eller kanskje grunnen er at jeg drikker mer vann. Jaja spennende uansett og artig og følge med hverandre litt. Har lyst og teste så fort som mulig så har satt testing til torsdagsmorgenen. Fordi da skal jeg reise bort så greit og vite før jeg drar.
Kjærlighet <3 Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Hei hei! Jeg har ikm på torsdagen jeg da, den 16. Om el-testene virkelig var positive da...Er litt skeptisk til sånn, vet ikke helt om de er til å stole på. Har ikke hatt mens siden sist fødsel så aner jo ikke når el eventuelt burde vært. Men El-testen så da veldig positiv ut. Så vi får se.... Enten blir det en positiv test, eller så kommer mensen og var det ingen eggløsning blir det vel verken positiv test eller mensen.. Ganske frustrerende egentlig... Men, vi blir vel ggravide når kroppen er klar for det :-D Krysser fingrene for oss alle jeg ! :-)
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #12 Skrevet 11. oktober 2008 Hei! Jeg har IKM neste helg Tror det blir på søndag... Begynte med el-tester denne måneden, aldri prøvd det før, - men etter besøk hos gynekolog i juli hvor han sa jeg muligens ikke hadde el (sikkert fordi jeg sluttet på p-piller i vår), tenkte jeg det var greit å prøve teste for å ha det klart om jeg i det hele tatt har el. Har hatt ustabil syklus, sist gang 36 dager, men på dag 22 (forrige lørdag) var den positiv! Det var den også på søndag, og negativ på mandag. Så regner med el var på søndag Kjentes sånn ut i hvertfall! MEN... en kjip ting... er litt lei meg om dagen da. For er nesten sikker på at det ikke har klaffet denne pp. Har nemlig en mann som ikke er som andre menn tror jeg... Han er verdens snilleste osv. men har ikke så stort behov for sex Men han vil jo nesten mer enn meg ha "sin egen" lille (jeg har to barn fra før), så denne mnd. begynte bra med sex hver tredje dag helt til onsdag før el. Men så har det seg sånn at jeg har begynt og føre alt i syklusen min, med tanke på å finne ut om jeg hadde el, og dette har jeg jo informert han om. SÅ da jeg overlykkelig fortalte at jeg hadde POSITIV el-test, og sa at nå har vi sjans, så fikk sikkert han prestasjonsangst både lørdag og søndag. Jepp, da "kommer" vi ikke liksom... Nesten til å le av vettu... Og det skal vel litt til at svømmerne har overlevd fra onsdag til søndag-mandag Oi, dette innlegget ble langt..! Men her kan man jo få "tømt" seg litt..hehe.. (ja, jeg klarer det.. hihi) Men lever i håpet om at det var en liten luring som snek seg ut ;o) Uansett er jeg så utrolig glad for at jeg fikk positiv el-test. Og klaffer det ikke denne pp, så skal jeg klok av skade holde kjeft neste pp!!!
MathildeC Skrevet 15. oktober 2008 #13 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har IKM på fredag (dag 28) men slo til allerede i dag med mensen på dag 26! Jaja... da var det over i 6. pp for min del..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå