Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Er så lei nå. Sitter alene med barna hele dagen, han jobber og er i lag med kompisser og alt annet han synes er viktig. Er han hjemme så sitter han i tlf eller på dataen oppe. Nå har jeg prøvd å nattavvenne den minste å far blir sur vis barnet gråter da er det huffing og stønning, så tramper han ut på sofaen. Må jo skjønne at far trenger søvn.... Barnet er i blant kjempe urolig så prøver da å ha det i lag med meg men da biter det og lugger å jeg som allerede har altfor lite søvn har ikke så altfor mye overskudd slik at jeg huffer og stønner og dytter h*n fra meg. Så våkner selfølgelig far å kjefter at han få så lite søvn, må huske på at babyen er liten, bare gi pupp så sovner han ol... Blir så irritert når jeg sitter med alt ansvaret. Far ligger ennå å sover, når han våkner kommer han sikkert til å være sur og klage over lite søvn!!! Måtte bare få ut litt frustrasjon.
mizz25 Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Huff... du får ta dæ en alvorsprat me han... For en egoistisk mann du har :-( glad æ fant en fantastisk mann =)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 SYNES IKKE SYND PÅ MANNEN DIN,JEG HAR ALENE,LURER PÅ HVEM SKULLE KLAGET TIL OM AT JEG ER SLITEN OG FÅR FOR LITE SØVN...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 høres ut som en ufordragelig slubbert!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 hadde sterkt vurdert å be ham skaffe seg en hybel. Hvorfor gidder kvinnfolk å ha et så stort barn i huset? Når de skal liksom være voksne i år, så må de bli ansvarsfulle, og ta sin del. Det å ha familie er ikke en lek som en leker når en har lyst og syns det er gøy. Og til de kvinner som finner seg slike menn; det er MYE lettere å være enslig mor. Da slipper en å kjenne på at der er en annen voksen i huset, som KUNNE hjulpet til, men som bare ikke gidder.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Nei, det er vel ikke syndt på mannen hennes?? Er man to, så må man kreve at far også tar sin del hjemme. Du som er alene - ja du får ta alt selv da. Ikke bare alenemøde som har lov å klage, er det vel...?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Hei Hi vet hvordan du har det. Det er nesten lettere å være alenemor enn å ha en mann som oppfører seg på den måten. Hvis du er alenemor så stiller alle mye mer opp siden du er alene. Har du en mann som ikke stiller opp får du bare kjeft fordi du ikke får han til å hjelpe til. Foreldre og søsken har ihvertfall ikke tenkt å hjelpe. Så da står du ganske alene.... Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg. Har vært der... Nå er barnet større og ting går bedre. Men jeg har ikke sovet lenge en eneste morgen på tre år. Herlig....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Be mannen ta natt avvenninga mens du ligger på sofaen, ta det en helg/dager da han ikke har jobb, og har noen dager fri. Fortell han at enten gjør dere det sammen, og også deler på å sove lenge ol, ellers får han ta nattavvenningen mens du overnatter hos ei venninne/familie el.l Så kan han få sove når du kommer hjem igjen i 7-8 tiden når det er morgen. Er sikkert greit da om du legger barnet før du drar.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Det er vel det hun prøver å si at mannen nok ikke er så lett å be. Klart hun må gjøre som skrevet over, men med den mannen er det ikke så lett. Tror heller hun skal fortelle en mor/søster om problemet og forhåpentligvis få noen av dem til å komme å hjelpe. Da blir kanskje far litt flau.... Det hjalp her i huset.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 Tråden over her. Jeg er helt enig. Men ofte så trenger man litt tid til å finne ut av ting. Og så handler det ofte om økomomi,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå