Gå til innhold

Skal på kaffe til svigers med mine foreldre. Gruer meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far og svigerfar er bare verdens mest forskjellige menn. Pappa går kun til lege om han har brukket et bein, lever nøkternt, er skeptiker og ekstremt jordnær.

Men svigerfar er megamatrialist, ekstremt positiv som gjør at han svelger alt av foretningsideer og ALT innen alternativ medisin. Hans mål er å få råd til et slott som han selvfølgelig har råd til når et av pyramidespillene hans får klaff.

Så...ser IKKE frem til den kaffen. Sikkert unødvendig av meg. Men blir så stressa når folk ikke har kjemi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ditt annsvar at de skal gå overens og det er jo bare for en kaffe.

Skrevet

Om din svigerfar har merket seg din far sine holdninger, så kan det hende at han sitter og gruer seg, han og. Ikke artig å føle seg sett ned på for det man tror på, og her vil jeg tro du er lik din far, siden du omtaler han i positive ordelag, og snakker negativt om din svigerfar.

Skrevet

Holder ikke med noen av de jeg. Er like glad i begge. Men synst begge er like håpløse. Svigerfar gikk i banken for å låne en milliard til en ide. Og min far fnyser av ALT. Håpløst det og. Så de er ekstreme ytterligheter. Så derfor blir jeg stressa. Vil jo de skal komme overens da.

Skrevet

Uff, føler med deg!

Er litt sånn her også, bare litt mer personlig..

De skulle dele på bryllupet vårt, og det var det svigers som maset seg til, for egentlig skulle mine foreldre betale alt..

Nå har det gått et år, og ingen har sett noe til pengene....

Det er eneste gaven vi skulle få fra svigers også, så har jo ikke fått det heller..

Men de reiser på ferie med hele familien sin, og betaler svære summer for det...

Altså, jeg er superglad i svigers og koser meg sammen med dem!! Vi hverken tenker på eller snakker om de pengene til daglig, men føler det er litt anstrengt når foreldrene skal møtes.

Og itillegg er jeg redd at mamma skal synes jeg er for mye sammen med svigermor - og omvendt.. Og mannen min tenker på det samme..

Til sommeren skal vi til samme stedet alle sammen, samme helga.. Men ikke "sammen".. litt komplisert å forklare settingen, men det gruer jeg meg til!! Hvordan skal jeg klare å være like mye sammen med begge? Og hvem "fortjener" mest tid? Mamman min som bor 10 min unna til vanlig, eller svigermor som bor på andre siden av landet til vanlig?

AAARGH!!!

Skrevet

hehe kjenner dette igjen!

mine foreldre og svigerforeldre er svæææært forskjellige også :S hehe nesten litt morsomt..... spessielt mann'ene hehe...

men ta det emd ro, di finner alltids noe å snakke om... her snakkes det alltid om fotball og trening...

det morsomste r jo at min far er treningsnarkoman og utrlig sprek mens svigerfar er god og rund og trener minimalt men når de møttes snakker han alltis om hvor mye han trene for å imponere min far.. hehe vi som ser han ofte ser jo rett gjennom han;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...