prekæs Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 De tøffeste gutta, som røyket og drakk og jentene lå langflate ettet på ungdomskolen, hva gjør de i dag? Her har jeg inntrykket av at de gjør stort sett det samme....men nå har sjarmen falmet.
du og jeg og vi to Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Hehe, jeg giftet meg med en sånn;) Nå gikk det jo ikke så bra da, som mange vet - men han har endret seg veldig. Ikke snakk om noe falming, kanskje heller det motsatte. Men ikke blitt voksen. Og kanskje det er der problemet ligger...?
prekæs Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2008 De gutta jeg snakker om er vel muligens noe eldre. Og tro meg. Sjarmen falmer etterhvert. Det er ikke like tøft å være langhåra og rocka når hue er i ferd med å vokse igjennom håret:S
du og jeg og vi to Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Hehe, hvor gamle da? Sjarmen ja... jeg får litt kommentarer på det, at han ikke er like sjarmerende når han forlater kone og barn. Og langt hår ja, det har han nettopp anskaffet seg - og han farger det for han er livredd for disse enkelte grå hårene;) Spørs om de gutta du snakker om er så mye eldre da!
prekæs Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg snakker over 40...men fremdeles 16 i hue:)
Tarantellamora Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Vi hadde flere slike.. En er desverre blitt narkoman nå. En er musiker, gift med to barn. En er ingeniør, samboer og to barn
Let's hear it for the boys! Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 De er stort sett der de var back then. Han tøffeste ble sammen med en alenemor på 30 da han var 15. De gjorde det akkurat slutt...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Skrætte høyt! Traff en av dem i forrige uke. Hadde ikke sett ham siden 1988... Han var helt lik bortsett fra 20 kg tyngre og jaggu var han blitt snekker også...det var jo det han ville den gangen. Jeg flira godt hele veien hjem. Kan ikke si at jeg fant ham sjarmerende lenger gitt... Han har sikkert et godt liv, selvom han ikke har gjort store kvantesprang verken i seg selv eller i verden.
prebs Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 Den "tøffeste gutten" for min skoles del er blitt treningsveileder og antirøykmann - og en riktig sympatisk fyr. Kem sku trudd?
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Vet bare om en tøffing, han går på sosialen, røyker som en svamp og har en gravid samboer. Hver gang jeg overhører de i butikken ect klager de over hvor dyrt barneting er og at de bare skal kjøpe brukt og billig. Den drittsekken er faktisk blitt en "taper" og det gleder meg. Ond som jeg er. Den som ler sist ler best.
Kamomille Skrevet 11. oktober 2008 #12 Skrevet 11. oktober 2008 Ha ha ha.... har truffen noen av dem på reunion, og jammen var de like som den gangen. men sjarmen og tøffheten har sunket drastisk..... De har lite utdannelse, crappy jobber og unger og ex'er både her og der... De litt nerdete gutta har faktisk blitt skukkelig oppegående med god utdannelse og godt betalte jobber, standard familie med 2 barn, rekkehus og stasjonsvogn!
prekæs Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. oktober 2008 Er rart det der. Og de tøffe som "alle lå flate etter da de var 15...ville man ikke tatt i med tang da man ble 30:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. oktober 2008 #14 Skrevet 11. oktober 2008 Litt morsomt, den tøffeste i klassen min kjenner jeg faktisk veldig godt fortsatt (er i slekt). Ryka, drakk, var stor i kjeften og ingen turte si han imot. I dag har han nybygd hus (sånn luxuxutgave), stasjonsvogn og sportsbil, samboer og ett barn, en av de lengste utdannelsene noen av oss i klassen har, og en årsinntekt som ikke er til å kimse av. Så de kan forandre seg. =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå