Gå til innhold

Dere som tror at amerikanerne selv sto bak 9/11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt dere sier er at det var pga oljen, tårnene kunne ikke ha rast sammen bare pga flykrasj etc. Det jeg er interessert i å høre er hvordan dere mener det ble gjennomført i praksis. Ta f.eks flyene som styrtet i WTC, man så jo på TV at det var passasjerfly. Hvem mener dere det var som styrte de? Trodde det var ganske så bevist at det var Mohammed Atta og co som var kaprerne.

Dette er interessant å diskutere. Fortell, fortell!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hørt om riksdagsbrannen???

Forstår du at makt utøves ved å få støtte fra folket, og at denne støtten kan manipuleres og konstrueres fordi folk er lette å lede??

Forstår du begrepet; "Målet helliger midlet"??? Et lite tap av menneske liv i usa ga disse folka ubegrensa makt til å innføre global fascisme og full olje imperialistisk makt.

Forstår du at dine rettigheter som individ er svekket til lite eller ingenting etter at usa innførte "terror-lovgivning."??? At dette lovverket gir staten ubegrensa makt til å sette folk i isolat i inntil tre år uten rettegang, og at denne lovgivningen også rammer andre lands borgere.

Forstår du at ditt personvern er ødelagt pga av dette??

Ja det finnes mye dokumentasjon rundt 9/11 som peker i retning av at dette ikke var muslimer, det var plassert sprengladninger i wtc, som gikk av etter at flyet hadde kræsjet, i helt andre deler av tårnet. Det finnes masse beviser, du må nesten bare google rundt på temaet, men du er selvsagt fri til å leve i din illusjon, ingen nekter deg dette!

Skrevet

Er du helt på tur, eller?

Er det så lite troverdig at Bush & Co. kan alliere seg med Mohammed Atta & Co. for å få litt fart på sakene?

Naivitet er farlig!

Skrevet

Herregud, hva er det som feiler dere? Jeg prøver bare å diskutere en sak på en ordentlig måte. "Har du hørt om ditt og datt" og naivitet er farlig. Ville bare at noen skulle komme med synspunkter på hvordan de mente dette ble gjennomført. Utrolig!

Skrevet

Hvis Bush og co allierte seg med Mohammed Atta og co, må det jo være flere i alQaida som vet om det. Hvorfor ikke ta den ultimate hevn over vesten og avsløre at amerikanerne selv står bak 9/11 da??? Tror kanskje det er du som er på tur...

Skrevet

Jeg så en dokumentar for en tid tilbake, om dette. Og ser en nøye på filmene fra 9/11, så ser en noe som kan være små eksplosjoner i selve bygningene idet de raser sammen. Hva disse evt er, vet jeg ikke. Det kan være ting som ekspoderer, men kan også være bomber. Eller manipulering av filmene.

Jeg tror forøvrig ikke at amerikanerene sto bak dette selv.

USA har ikke trengt slike unnskyldninger før, for å invadere andre land. Så det er rart om de nå skulle trenge det. USA har vel sett på seg selv som de som kan "redde" verden. Det gjør de vel enda. De vil være(og er vel) en av verdens stormakter, og vil være en del av de som skaper en verden de mener er en bra verden.

Skrevet

De betalte vel godt. Det er vel heller ikke sikkert at vi får sannheten gjennom media; tenker da på alle disse nettverkene de stadig "oppdager!".Mye av dette er fabrikert. Du trenger ikke kikke lengere enn til norges politikk om dagen. Rimi hagen inviteres til det hvite hus, Siv Jensen inviteres på bilderbergkongferanser. Den sittende regjeringa treffes av skandale etter skaldale. Det er ikke veldig lenge lenge før stoltenbergs hode ruller pga hans feighet, og selvsagt kristin halvorsen som er på dypt vann pga investeringene av oljefondet. Vi lar oss lure så himla lett, se på alle disse possisjonen norske politiker har hatt i verdens politikken, norge er en av usa`s horer.

Mye av amerikansk politikk styres fra england. og det er ikke uten grunn at tyskland ble kontrollert som det ble etter 2 vk og fram til i dag, nazistene var ikke lengre der da straffen skulle måles, de ble trygt sendt til usa med sin flaue kompetanse i rasehygiene etc etc.

og hvorfor tror dere usa hele veien har støttet israel??? skjønner dere ikke verdien av å ha en ren vestligvennlig sone i midtøsten. tror dere dette er gjordt i rettferdighet, skjønner dere ikke at masse av anklagene etter 2 vk var konstruerte så vesten skulle få sin possisjon i midtøsten.

norget har aldri veket unna for å gi usa/england en blow-job, og vil vel i framtida stille seg både oralt og analt til disposisjon for dette fascist regimet!!!

Skrevet

Kanskje du burde begynne å ta pillene dine. Paranoid schizofreni er ikke å spøke med.

Skrevet

Jeg leser og ledser, men klarer ikke å unngå tanken om WC-blokk som man har i toalettet når du nevner WTC....hmmmm

Skrevet

Det som er det ironiske ved alt dette, er at det bakenforliggende maktapparatet som er i buksa på oss er basert på en lang blodslinje av innavl. Det tok de faktisk mange generasjon å skjønne at de ikke kunne knulle hverandres kusiner og fettere i det uendelige, og dette makkverket av genetisk søppel sitter faktisk å mesker seg på vår bekostning, det er om mulig ikke bare ironisk, men for meg er det rett

og slett hårreisende komisk. "God save the queen!!!" men som med alle bidronninger går det dritt til slutt. det er noe med at når dyrkingsskåla er full, så drukner de i sine egne avfallstoffer. det er en ufravikelig kjennsgjerning. blir mye bråk når dem må dra inn nytt blod for å overleve!!!!!

Skrevet

He he, personlig foretretter jeg å bruke bush som dassbørste, så slipper jeg å kjøpe wc block, med sånn fin lavendelstank!!!

Skrevet

Neida, her trengs ingen piller, holdre lenge å stille et par spørsmål, så er dere hjerevaska damer helt på styr. hvem er det dere forsvarer egentlig, siden psykiatri er det enste argumentet som verserer her inne! Jeg trenger ikke anidepressiva engang!!

Skrevet

Også en fin tanke, men tatt i betrakning hvor mye han spreller så kan det være fordel å dyppe han i litt voks og hairspray først. Vil tro du får full utbytte av produktet da. Lavendelstank hehe...du må nok jobbe litt da sliter litt med å forespeile meg han med den stanken der. Kanskje litt sånn sur gammel ost...hmmm

Skrevet

Går ut fra det er USA du snakker om når du så billdelig og vakkert beskriver "det bakenforliggende maktapparatet som er i buksa på oss." Men "God save the Queen" er altså nasjonalsangen i Storbritannia. Et helt annet land altså.

Skrevet

hehe, men han er iallefall dement nok til å påta seg dassbørste jobben for dronninga....haha....jeg ser for meg bush løpe rundt med utstyret ute av buksa inne på buckingham palass....og hu derre dronninga...hvinede av fryd...."kom å ta meg da bushe-mannen min" Tør ikke tenke på hva slags hull han kommer til å bruke....men en ting er sikkert det er bunnløst....og svart som natta!!!

Skrevet

og når hu fjerter kommer det smådjevler ut....hehe...

Skrevet

å gud, nå fikk jeg hung up på hva slags behorna krek som kan komme krypende ut av sånn hull!!! fnis....

Skrevet

Ja de var litt av greia.....hehe....detta er jævla komplsert skal jeg si deg, alienea

Skrevet

men når det er sagt så kan jeg vel like gjerne anbefale deg å ikke stikke huet dypere i disse konspirasjonsteoriene....hue blir i noen kjipe tilfeller sittende fast i all dritten!!!

Skrevet

Anbefaler dere å lese Michael Moores "Hjelp, hvor er landet mitt?"

Skrevet

tør ikke tenke på det som kom krypende ut derfra for over 50 år siden....

Skrevet

Jeg tror ikke det ble gjort for at de skulle ha en unnskyldning. På den tiden hadde populariteten til Bush begynt å dale for alvor, og han trengte å vise landet at han kunne trå til når de trengte han mest.

Jeg synes faktisk det er veldig naivt å tro at alt er som det ser ut til. Hvis man setter seg inn i historien, spesielt fortiden til George W. Bush, skjønner man fort at det er mye som skjer i kulissene der borte som folk flest aldri får høre om.

Skrevet

Jeg er helt med på at både Bush, Rumsfeld og Cheney kunne vært troende til å stå bak dette selv. Men der hele teorien svikter (og ingen ser ut til å kunne gi en ordentlig forklaring på det) er hvordan i all verden de kunne fått det til rent praktisk. Hvem var det i såfall som styrte flyene, hvordan kunne de ha fått såpass mange amerikanere med på noe så horribelt. Går ut fra at ingen tror de tre kunne klart det helt på egen hånd.. Når noen sier at det ikke var et fly som styrtet i pentagon, hvor ble det da av det flyet, og alle passasjerene ombord.

Skrevet

kan ikke se at de gutta der skulle hatt noe stort problem med dette nei, usa er et stort land, mye er mulig, media er styrt. men at bush har spes mye med det å gjøre betviler jeg, han er jo ikke spes "med" for å si det sånn, vanskelig å putte munnkurv på idioter, men faren hans har hatt mye med det å gjøre, det betviler jeg ikke et sekund. æsj det høgget der av nazipakk, er bare morro at verden tror på dem. nå har hu ene dattera til bush skrevet bok, er liksom ebgasjert i ulandspolitikk!!!

nei folk må tro hva de vil for meg, men jeg betviler at det betaler seg på sikt å gå med skylapper!!!

Skrevet

Uussssssssj......tusen takk skal du ha for den forferdelige tanken som kommer til å forfølge meg resten av dagen......Nei,nei,nei.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...