ehtaner84 Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 eller har du en annen fin kjærlighetshistorie. dette kan bli en fin tråd.
Den lille blå smurfen Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg leide i kjelleren til søstera hans, og etter mye slit for henne ble vi tilslutt et par, og har kunne ikke hatt det bedre! Rart med alle tilfeldighetene som skjer... Har tenkt det av og til hadde vært gøy å kunne leve et paralellt liv om dere skjønnen
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Ifølge han overfalt jeg han på byn, og dro han med meg hjem. og det stemmer nok det, bare at det ikke var fult så brytalt som det høres ut når han forteller:)
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 På jobb, vi jobbet sammen i flere år. Han var opptatt med samboer og barn, men ett år etter det ble slutt mellom dem så oppdaget vi hverandre.
UpsyDaisy Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg var hodestups forelsket i ham på ungdomsskolen. Fikk en venninne til å spørre ham for meg på en fest;o) Da var jeg 14, han 16. Nå er vi 30 og 32, gift og har en datter.
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Tilfeldig på en fest, han var kompis av en en ex av vennina mi..hehe Han ble paraply bæreren min den kvelden..haha, det glemmer han aldri...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg hadde utforma nettbysida mi som en søknad, "stiling ledig i Familien AS", med stillignsbeskrivelse, lønnsforhold, hva han kunne forvente av oppgaver osv. Så snek jeg på han tilfeldig, og la merke til at han hadde skrevet at han hadde 42 i sko (jeg liker ikke store føtter), men turte ikke skrive til han. Men sannelig skrev han etter å ha sneket på meg. =)) Full søknad, og jeg måtte jo bare innkalle til intervju. Han passerte glatt for å si det slik ;-)
trippeltopp Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Vi gikk på samme skole, men kom ikke i prat før på festen (forøvrig den siste festen før jeg bestemte meg for å avslutte utdanningen, så om vi ikke hadde funnet hverandre den kvelden, spørs det om jeg hadde sittet her i dag, gitt..). Han lokket meg med hjem, ved å by på fantastisk nattmat. Jeg bet på, og fikk en kald pølse i hånden før vi hoppet til køys. Det må sies at han gjorde det godt igjen dagen etter, da han sto tidlig opp og handlet alt man trenger for å pleie en drepende hangover (les; rundstykker, roastbeaf, sjokomelk og cola). Så da var jeg mer eller mindre solgt.
prego Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 nettby her også! uten stillingsannonsen da..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Vi bodde på samme sted.. Han var 15 og jeg var 13.. Fortalte en felles venn av oss (som tilfeldigvis var sammen med min venninne) at jeg likte mannen min.. Det fortalte de han, og vi gikk ett par uker og bare titta på hverandre på skolen og på fritidsklubben.. Venneparet gikk lei en dag, og tok oss med ut på en krakk på fritidsklubben.. Der plasserte de oss, og så gikk de.. Fra den dagen har vi vært sammen, nå er det 11 år siden =)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. oktober 2008 #13 Skrevet 11. oktober 2008 1 gang jeg traff ham var han sammen med ei venninne av meg. MAnge år senere traff jeg ham igjen, når døtrene våre skulle ha ridetime sammen. Da fotalte han at fruen var på tur å flytte ut sammen med datteren. Så ringte han å lurte på om jeg kunne være interessert i å jobbe som fjøsavløser i lammingstia. JEg sa ja, og siden har jeg vært her. Jobbet som avløser 1 mnd, så inviterte han meg på tur til oslo, og da ble vi sammen. Dette var i 95. Vi giftet oss i 99 og har nå to barn sammen, + en voksen datter hver fra før.
Lilith Skrevet 11. oktober 2008 #14 Skrevet 11. oktober 2008 Vi traff hverandre i chatterommet på davidbowie.com. Han bodde i Nederland, og reiste fra familie, jobb og hjemland for å komme hit til Norge og meg. Nå har vi vært gift i 7 1/2 år, og har en flott sønn :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2008 #15 Skrevet 11. oktober 2008 På nett.... akk, så romantisk ) Nå er vi samboere og har 1 barn
Bring_it_on!!:)) Skrevet 11. oktober 2008 #16 Skrevet 11. oktober 2008 Han sto som dørvakt.. Jeg var litt småbrisen og han så egentlig litt gal ut på den tiden.. Slank men mye muskler.. Barbert på hodet og med veltrimmet skjegg.. han var på vei til og trene seg opp til irish open.. Jeg hadde visst sagt noe sånt som at du er klar over at du ser ut som en psykopat?? Også hadde jeg bare vandret inn.. Han hadde blitt rimelig paff. Spurt meg om hva jeg mente når jeg kom lørdagen etter og mandagen var det date.. Nå venter vi vårt andre barn sammen. Anbefaler vel ikke den taktikken til noen andre.. Selvom det kanskje egentlig ikke var et sjekketriks i utgangspunktet jeg prøvde meg på.. hehe.. =)
skorpionfruen Skrevet 11. oktober 2008 #17 Skrevet 11. oktober 2008 Vi møttes på en bruktbutikk av alt i verden. Jeg skulle levere noe der, og han var der og hjalp foreldrene som er med å driver denne butikken (veldedihet røde kors) han hadde hunden sin med seg, og min hund satt i bilen. Jeg syntes han så så utrolig søt ut så vi kom i snakk og jeg koste litt med hunden. Faren hans kom tilbake og lurte på om det var jeg som hadde en rottweiler i bilen. Samoeren min jobbet sammen med en som hadde rottis og lurte på om jeg kjente han. Siden det er en komis av meg så hadde vi en god mulighet til å finne hverandre etterpå. Han ringte komipsen for å forhøre seg om meg og deretter fikk vi sms kontakt. Gikk rimelig i ett derfra!
BettyBoob Skrevet 11. oktober 2008 #18 Skrevet 11. oktober 2008 møttes i 1 klasse vgs. var sammen i 8 mnd. hadde sporadisk kontakt i alle år frem til vi møttes etter at han hadde vært og reist i 6 mnd i 2006/2007. Datet og ble sammen igjen 13 år etter at vi var kjærester for første gang
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #20 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har blitt fortalt av hannes foreldre at første gang vi møttes var i bursdagen til søsteren hannes. Jeg og min mor kom for å hente min søster fra klassefesten, og vi ble invitert inn og jeg lekte med han. Da var vi 3 og 4 år faktisk! Vi gikk også på samme barne- og ungdomsskole, så vi har jo kjente hverandre største delen av livet vårest;) I 5.klasse spurte han meg om jeg ville være kjæresten hans, men jeg avslo. Da jeg gikk i 10. klasse pleide vi å henge i kjelleren til en i min klasse, og der var det en sinnsykt irriterende jente som ikke kunne si annet enn "rot da, dere må rote, rot da!!) Også rota vi og ble sammen kort tid etterpå Nå er vi 18 og 19 år, fortsatt "bare" kjærester og har en sønn:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 11. oktober 2008 #21 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg fant ham på nettby, av alle steder! Venninna mi "lurte" meg inn dit. Jeg var ikke ute etter kjæreste på det tidpunktet, så jeg brukte vel siden mest for å ha det morro med venner som allerede var der inne. Så en dag i januar kom jeg over et bilde av den vakreste mannen jeg noensinne hadde sett. Han var ikke vakker som Brad Pitt eller noe sånt, men han hadde en så fantastisk utståling, og i tillegg var han akkurat min type: mørke krøller og brune øyne Jeg turte ikke skrive til ham, bare sniktittet inne på siden hans en gang iblant. Han fikk vel med seg det, for etter noen dager skrev han til meg. Etter noen mld spurte jeg om msn adressen hans, og vi endte opp med å snakke sammen helt til kl 07 neste morgen. Møtte hverandre en snau måned etter det, og jeg bare visste det. Han var mannen i mitt liv
jente30L Skrevet 11. oktober 2008 #22 Skrevet 11. oktober 2008 møtte hverandre på nettet,men jeg ville ikke gi fra meg tlf nr mitt så det gikk ukesvis før han fikk nr mitt... begynnte vel å snakke med han i april og i juli møttes vi første gang.. hadde snakka om at det ville bli pinlig å møtes når vi hadde snakka så mye sammen på nett... så vi avtalte at av alle ting i verden skulle det første være at vi tok av oss alle klærne og ta en dusj sammen for å bryte all sjenanse ,og sånn ble det;) nå har vi vært sammen snart 5 år og har 2 små
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 11. oktober 2008 #23 Skrevet 11. oktober 2008 Kontakt annonse i Allers, hi,hi ;o)
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #24 Skrevet 11. oktober 2008 På barnedisco i 6 klasse han var sammen med bestevenninnen min i en uke eller noe og jeg syntes han var såååååå teit hehehe... Så møttes vi igjen i 8 klasse og ble bestevenner, og ble kjærester et par år etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå