Gå til innhold

Hvor mange har ikke hatt orgasme under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge div. dameblader skal det være en hel del som aldri har hatt en orgasme - da skjønner jeg fint lite av hva vitsen med sex er jeg ;) Neida, bare tøyser, men lurer litt på hvorfor ikke? Selv har jeg fått orgasmer (og sørget for mange av dem selv) hver gang jeg har hatt sex. Har dere aldri eksperimentert med orgasmer`? vil dere ikke? tør dere ikke? er dere for sjenerte? Er det menn med mangel på forståelse som er problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har vel i grunn ikke hatt det. Nyter jo sexen, men har vel egentlig aldri hatt det helt store....

Nei, jeg har aldri eksperimentert med kroppen min selv, og lekt med den, for å si det sånn. Klager ikke på mannen min, harn er bare snill og god, og hvordan skal han vite hva som må til, når jeg ikke vet det selv....?

Skrevet

Nå spør jeg bare av nyskjerrighet, så du trenger ikke svare; men har du aldri villet vite hvordan det er å "komme" under sex - eller føler du at det egentlig er like greit uten? Må sies at jeg hadde en partner da jeg var yngre som så gjerne ville at jeg skulle ha orgasme på orgasme på orgasme, så det ble jo en vanesak relativt tidlig - og dette tok jeg med meg i senere forhold :)

Skrevet

Nå er det faktisk flere mnd. siden jeg hadde orgasme i.f.m. sex. Mannen min er desverre ikke en særlig god elsker, så jeg har alltid måttet sørge for orgasmene mine selv sammen med han. Prøvde å gi han et lite "kurs", men resultatet var heller labert. Så jeg håper at jeg fortsetter å sette like høy pris på alle hans andre fantastiske egenskaper, sånn at han fortsetter å være uerstattelig for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...