Gå til innhold

Hva er planene for dagen i dag da jenter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det fremdeles morrakos i pysj....hoppe i dusjen snart.

I dag er det ut å handle inn noen bursdagsgaver & få besøk av tvillingtanteungene mine m mammen & pappen sin :o) gleder oss til det.

Huset står på hodet pga jeg opererte skuldra mi på mandag - og har ikke fått gjort noe her hjemme siden det ( mannen min har prøvd da men ....hehe )

Ha en fin dag jenter :o)

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har barnefri i helga, ¨så jeg skal straks ta meg en god varm dusj, Så skal jeg ned i byen å møte ei venninne og babyen hennes.. Må også kjøpe noen bursdaggaver til gutten min som blir 2 år om en uke..:) Pgså skal jeg ikke mere tror jeg, bortsett fra å vaske og rydde litt her hjemme..:)

Skrevet

I dag skal jeg og min lille baby øve på å gå med truse i stedet for bleie, rydde litt og "støse" (støvsuge) så fort han er ferdig med å se på mikke mus og så skal vi sykle litt.

(hvis ikke mannen er sikker på hvordan man rydder kan du gjøre som meg og lure barna til å hjelpe til;P)

Skrevet

Prøve å ikke bli fyllesyk :-O

Fortsatt god bedring med skulderen etter operasjon , er lov å la det stå på hodet litt da ja..

KLemmer fra

Skrevet

jeg skal på loppemarked runde:) er fem loppemarked rundt her i dag, så jeg tar meg en runde nå kl 10 og ser etter noe spennende. Kanskje jeg tar med snuppa, men min kjære har jeg ikke klart å lokke med meg- enda jeg lokket med kake/vaffel, brus og gleden av å være sammen meg;)

så skal lysekronen min opp, og gulvet vaskes.... ellers en lat dag:)

Skrevet

Vi har nettopp spist frokost og venter på at kjæresten min skal våkne. Han skal ta med seg lillegutt ut på tur og så til mormor senere. Når de er ute skal jeg sove, ta sol, lage middag og ordne meg til årets jentefest i kveld! :):)

Heeerlig!

Skrevet

Vi skal på handlerunde:) Men før det skal jeg legge meg og sove litt til, lille hosta så fælt i natt, at jeg fikk knapt sove, også måtte jeg stå opp litt nå pga kranglete rygg:s

Men etter det skal vi ta oss ett raid, og kjøpe noe godt til middagen og kvelden...

Skrevet

Tropekjærringa: Hvordan går det med skuldera di?

Jeg skal, etter første hvilen til minsten, levere henne til mamma, for vi skal ta siste innspurt i huset vi holder på å bygge...

*gleder seg til å få et normalt familieliv igjen og ikke alltid jobbe i huset*

Skrevet

Her skal jeg prøve å jage mannen og lillejenta avgårde på butikken en tur - og så skal vi rydde litt og koke fårikål til bestemor og oldemor kommer på besøk :-)

Skrevet

Mannen skal i dugnad i barnehagen og jeg og gutten skal til gamle leiligheten og rydde det siste. Etterpå skal jeg pakke ut av esker her hjemme

Skrevet

Har egentlig ikke så mange planer. Men åtte-åringen fikk penger fra tannféen i natt ;-) Så vi måtte visst på butikken å kjøpe noe! hehe.

Ellers så skal mannen min hente baderomsinnredning :-) Kjøpt på salg, har kostet 24000 kr men får det til rundt 9000 :-D

Tenker å ta en tur til venninna mi som er hjemme i helga. Hun jobber et annet sted, så vi får ikke sett så mye til hverandre.

Skrevet

Takk for tanken, carrera :o) ja, det går greit ...ganske vondt men det må jeg nok regne med !

HA en fin dag :o)

Skrevet

Snart spise litt..

Legge ut junior..

Rydde og pynte..

Ha jentekveld.. =)

Skrevet

i dag ska vi på lekeland med noen vi kjenner. hun ene har en på alder med snuppa og de andre han en på 3 tror eg han e.

Skrevet

Er akkurat ferdig med frokosten her. Småen skal lalle om ikke så lenge, og da hiver vi oss i gang med sparkling av rommet hans. Når han våkner igjen skal også vi på loppisrunde, og når vi er tilbake og pjokk er klar for ny dupp, hiver vi oss i gang med sparkelrunde nr 2 (oh joy!). Så blir det vel litt husvask før lørdagskvelden senker seg og vi skal kose oss med deilig middag :)

Skrevet

Vi skal ta med småttiser og hunder for å besøke mormor og oldemor, og der pleier det alltid å være små søskenbarn/tremenninger som de kan leke med. Lørdag er den store besøksdagen. Etterpå skal vi på marked, og så må vi handle inn til helgen.

Skrevet

I dag skal jeg gjøre noe jeg synes er det beste som finnes :)

Nemlig å ha en skikkelig kosefin dag med mann og datter :)

Kunne trengt å rydde litt,.. :)

vi hadde beøk på torsdagen da familien min kom og feiret bursdagen til mannen min, så det ble litt kaotisk :) Og i går så var vi ute og lekte og koste oss med familien min hele dagen, i vind og regn..kjempekos :)

Men jeg er ikke heelt i form enda etter å ha vært syk uken som var så jeg lar ryddingen vente på seg :) Vi kan ha det koseligt fordet..

Skrevet

Har ikke særlig til planer. Jeg er jaktenke i hele helgen! Skal ta med meg snuppa å besøke min mamma og pappa når hun våkner!=)

Så blir det lørdagskos når sambo er hjemme fra elgjakt!

Skulle ha gjort en del husarbeid men tror ikke jeg gidder det i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...