Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 I januar i år veide han rundt 100 kg. I dag veide han seg og veier nå 78 kg. Og han har holdt seg rundt 78-79 kg lenge nå. Men i dag veide han 78,0. Han har vært såååå flink, og må bare skryte litt av han:D Skulle ønske jeg hadde vært like flink, standhaftig og trenende som han:( Nå kan jeg angre meg, ja. Da hadde jeg kanskje også vært i nærheten av matcvekta mi...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Er stolt over meg selv jeg da, som har trent bort 12 kilo på 4 mnd!! Så nå er jeg 1,78 og 65 kilo, har fortsatt 5 kilo til å gå ned før jeg er fornøyd da!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Så flink du har vært:) Men blir du ikke for tynn når du skal ned til 62 kg. Når jeg var slank en gang for 150 år siden, veide jeg 65 kg og jeg er 1,69... Kunne kanskje vært tynnere, men var egentlig passe da, iflg bilder:) Men det er klart, vi har jo forskjellige fasonger og utgangspunkt. Lykke til med resten av nedgangen. Skal skjerpe meg jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå