frøydis m/ 4 Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Nå har jeg sendt mann og Storebror på elgjakt, lagt Minsten til morgenhvil og sitter her med sudoku og kaffe og pc og strikketøy :-) Fikk gjort rent i går, så idag skal vaskemaskinen få jobbe på egenhånd og jeg kanskje bake noen rundstykker etterhvert. Men akkurat nå skal jeg nyte en fredelig lørdagsmorgenstund Ha en fin lørdag og ei god helg!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Her skal også vaskemaskinen få rusle å gå ila dagen. + at jeg må ut å hjelpe gubben på jobb. Han er gravemaskinkjører og trngte en håndlanger i dag. Så da er det bare å trø til i silregnet!! Farmor passer ungene imens. Etterpå skal vi ta inn alle sauene, sortere og slippe ut de voksne igjen. Lammene skal stå inne til dyrebilen kan komme å hente dem. Og da er det vel kveld tenker jeg. Planlegger å lage hjemlaget pizza til kvelds. Min pizza smaker deilig syns vi. Med tykk god grov bunn og masse fyll. Morgenen startet tidlig her også. Lillemor var våken rundt halv 6, men la seg ned igjen da, så kom storebror inn kl halv 7 og da var det slutt på sovinga ja. Han sto opp å satte på en film tror jeg og kavrt over 7 startet konserten. Mamma, æ e suuuuulteeeeen, maaaaammaaaaa, suuuuuuulteeeeeeeeeeeen..... Da ver det bare å stå opp uansett hvor trøtt man måtte være. Nå er han ute og lillemor på tur i vogna inne hos farmor. Selv er jeg på tur i fjøsen for å fore de dyrene som står inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå