FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 at klokka 0530 er midt på natta, at det IKKE er greit å stå opp midt på natta, og at mamma må sooooove!
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jada. Så kommer du hit og forteller det samme til morgenfuglen min? Som sparker meg i ansiktet og biter meg i magen om jeg ikke spretter opp med en gang... :#
mizz25 Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Kanskje mora ska legg sæ litt tidligere på kveldan? prøv å legg dæ samtidig som lille,så ska vi se at du ikke e klar te å stå opp halv seks =)
Anne-B. Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Man kan ikke legge seg klokka åtte?? Må da ha litt voksentid. Uten det blir i alle fall jeg smågal.
mizz25 Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Ja,det blir æ å... Men da må man ikke klag på at ungen vil opp halv seks... Ungen e jo ferdig sovet da =)
AndreVonDrei Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Min sønn er i alle fall ikke "ferdig sovet" kl halv seks -ei heller kl fem, selv om han selv TROR det. Han blir ultre-sutrete i et par timer utover og sengeferdig før barnetv, men...! Er ikke alltid like lett å forklare det til en fireåring, nei... Og jeg kan -med hånden på hjertet- si at det blir helt feil å stå opp kl.fem uansett -om man legger seg kl åtte om kvelden eller kl tolv. Klokka fem-halv seks er NATTA. Nå har det heldigvis begynt å bli mørkt igjen -litt lettere da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå