Gå til innhold

Hvordan kan pappa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

velge vekk barnet sitt?

Sitter her med lille gullet mitt på noen mnd og pappaen,vil ikke ha noe med barnet sitt å gjøre.Han er gift og har barn fra før.Bare så det er sagt.,jeg visste ikke at han var en annen kvinnes eiendom,da jeg traff han.

Han utro,kona fikk vite,de er sammen enda.Men han vil altså ikke ta noe ansvar for det barnet han nå har fått.

Hva synes dere og hva ville dere ha gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har sikkert et sterkt ønske om å gjøre det godt for konen sin og barna han har fra før. Det er mulig det er vanskelig for han å ordne opp hjemme om han fortsatt har kontakt med deg. Mulig dette var et av argumentene kona brukte for å få han til å bli. Han hadde sikkert valget mellom familien sin, og barnet du har fått med han.

Klart det er sårt for deg. Du harmin sympati. Regner med at du ikke visste at han hadde familie når du hadde sex med han og satte deg selv i risiko for å bli gravid.

Skrevet

Tydeligvis har han ikke hatt noe som helst ønske om å få barn med deg. Og du blir alikevel gravid og må bite i det sure eplet. Fryktelig vondt for barnet ditt den dagen det finner ut hva du gjorde.

Og dette må du bære med deg resten av livet.

Forstår imidlertidig godt at kona hans satt ultimatum. Det hele blir for dumt.

Skrevet

Nei det er det du skriver anonym 09.22 som blir for dumt.

Han viste også at hun kunne bli gravid da han som gift familiefar førte en annen kvinne bak lyset og hadde sex med henne.

Hva du HI bør gjøre er å registrere han for far slik at ungen din har arverett fra han og får farsbidrag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...