♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 http://www.aloe-vera.org/Distributor_Applications/norway_3.pdf dette er da en søknad/kontrakt for å bli forever selger? stemmer det?? slik jeg ser det stilles det krav til min kjøp på 2 CC (og hvor mye er det??) og man skal alltid betale varene på forskudd? før vareleveranse? via kreditt kort eller?? bare jeg som leser helt skakt her nå?? Har ei venninne som blir overtalt/overbevist/"lurt"(begynner jeg å lure på) til å bli forever selger nå.. og må si jeg blir skeptisk hvis jeg forstår dette riktig??
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Dette er meget seriøst. Har en søster som har solgt flp produkter i mange år og det er ikke noe rart med dette. Ja du må betale varene i forskudd, ikke vente på at kundene kommer å kjøper. Men det man gjør er å kjøpe en startpakke så man har noe at demonstrere. Sen kan man jo sikkert bestemme selv hvordan man vil gjøre, om man vil ta betalt av kundene før man bestiller til dem eller ei, ellers så gir man dem av de produktene man har i lager og bestiller nye til seg selv. Sån har søstern min alltid gjort.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Nei men vet du jeg har drevet med homeparty innenfor kosmetikk og hudpleie nå i over 2 år og trodde alltid at "standarden" var hvordan det firmaet jeg jobber for hadde det. Jeg har ALDRI betalt noen varer på forkskudd nei!! Og det jeg trengte for å begynne(produkter å vise) fikk jeg faktisk. En startbag med varer for 2500kr som hadde det viktigste jeg trengte, den fikk jeg altså gratis. Varer bestiller jeg alltid etter møtet, så jeg bestiller det kundene bestiller og har dermed aldri risikoen ved å måtte betale først og så få igjen. Her får jeg penger fra vertinnen først og så betaler jeg regningen(som alltid da er mindre enn de pengene jeg får fra vertinna) og det jeg sitter igjen med er mitt. Enkelt og greit og trodde alle homeparty firma var lagt opp slik.. syns da det er rart jeg da at man skal måtte betale for alt på forhånd. Blir jo en stor risiko og skulle starte som selger for å prøve noe nytt.. er min mening..
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 var forresten ikke meningen å virke sur- er ikke det:)) bare paff, trodde liksom at alt var likt sånn sett.. men det er det ikke..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Dette er ikke som alle andre firma, det er nesten som at du driver en omkringreisende butikk om du skjønner hva jeg mener. Og de aller fleste steder må du betale for starbagen din, dessverre. Elles så tror jeg at mange fler hadde prøvd seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå