mamman til pia, eli og mari Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 heia.. da var jeg endelig tilbake i 2trimester og har tvillinger i magen min gleder meg masse nå og håper, håper at alt vil gå like bra som det har til nå kansje det er noen dær ute som vil bli bedre kjent klem til alle:)
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 så heldig som skal ha tvillinger da:)gratulerer.har også ønska meg det,men har ikke blitt det her nei,men hadde tatt det imot med åpne armer vi ja:)
gima Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Gratulerer så mye med tvillinger i magen! Det har jeg og- en fantastisk følelse ikke sant? Jeg er 18+1 i dag og skal på ordinær UL om 9 dager. Skikkelig nedtelling.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Gratulerer så mye med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester ) Så kjekt med tvillinger da, ønsker deg masse lykke til! Er selv 27+1 & venter nr 3
Alle gode ting er 3:) Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer!! Vet hvordan du har det:) Gleder meg masse til mine tvillinger kommer også
mamman til pia, eli og mari Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2008 takker så mye og lykke til, til dere å kom som ett sjokk ja men ikke uventet siden det er tvillinger i familien:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå