Sessa ruger igjen... Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Mannen sitter oppe og spiller data (er visstnok noe raid på spillet som han er med på) og jeg er utrolig dårlig på å legge meg alene. Så da sitter jeg her og broderer på kalenderen til ungene og ser på videoer på youtube vel vitende om at om kun få timer så er det to gullunger som trenger en opplagt mor! jaja...
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 enig med deg skulle lagt meg for jeg er syk men vet at om jeg legger meg så begynner jeg å hoste og da vekker jeg resten, satser på at gubben tar barna i morgen slik at jeg kan få ligge lenge... noe som ikke skjer så ofte
alvis Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg hadde lagt meg med en gang hvis jeg hadde fått lov. Jeg er på nattevakt og det er 7 timmer før jeg får legge meg:(
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 Avtalen var vel strengt tatt at han skulle få spille i kveld og da blir det fort sent, ergo tar jeg ungene i morgen.... men det var det å få lagt seg altså... alene!!! Blæh! Nå er jeg på tori amos kjøret på youtube! Flinke damen!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Ikke jeg heller, men av helt andre grunner. Guttongen er hos pappan, dro i dag, og valpen sover. Og så stille har det ikke vært i huset på flere uker. Så sitter bare å nyter å være alene, og gleder meg over at jeg kan sove lenge i morgen (bortsett fra ettpar tissepauser på trappa da), så klarer ikke ta kveld riktig ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå