LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Eller, det er mest om Vargar da, og litt om meg og Guttongen. Hehe, merelig det der, ingen har spurt etter hjemmeside eller blogg før, men etter jeg fikk Vargar spør "alle" om jeg ikke kan lage blogg. :-p Hrmfp...de er mer intressert i bikja enn i meg og Guttongen :-o Neida, synds det er kos jeg, og faktisk liker jeg å oppsummere dagen litt, kan vel bli en fin hobby tenker jeg. Og grei måte å huske på ting også da. =) Men om dere vil se får dere sende pm, vil ikke legge den ut her. :-p
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Okei da, du har pm. ;-) Men husk, jeg skriver ikke bokmål, det er rein dialekt, med masse forkortelser. :-o
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2008 Oki, oki! Legger den ut her da, så kan dere få titte. Er sånn skikkelig imot å brette ut om meg slev på nett, men sjitt au. Er jo mest om Vargar da. :-p Og den er altså skrevet på kav dialekt, ispedd litt sms-språk og forkorteser, så kom ikke til meg å si jeg må korrekturlese ;-) http://vargar.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå